مدیران استان از اقدامات نمایشی پرهیز کنند

مدیران استان از اقدامات نمایشی پرهیز کنند
   
مدیران استان از اقدامات نمایشی پرهیز کنند |||| ||||

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی خطاب به مدیران دستگاههای اجرایی گفت: در این فرصت اندک خدمت، انتظار می رود ضمن پرهیز از اقدامات نمایشی، به سمت کارهای بزرگ و زیربنایی حرکت کنید.

 
به گزارش راستین آنلاین ابراهیم عزیزی در جمع نمازگزاران شهر صدرا خطاب به مدیران دستگاههای اجرایی اظهار داشت: انتظار می رود مدیران در این فرصت اندک خدمت، با پرهیز از اقدامات نمایشی، پوپولیستی و سطحی به سمت اقدامات بزرگ و زیربنایی بروند.
 
او در ابتدای سخنان خود با اشاره به سه راهبرد دشمن برای ساقط کردن کشور گفت: تلاش های نظام سلطه در ابتدا مبتنی بر پشیمان سازی ملت بزرگ ایران از گذشته خود است. 
 
نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: آشفته سازی حال، دومین استراتژی نظام سلطه است که در آن دشمن فضایی را ترسیم می کند که جریان های اصیل انقلاب به جان هم بیفتند.
 
او ادامه داد: سومین استراتژی دشمن ناامیدی از آینده است و این گونه القا می کند که نباید به آینده کشور دل بست لذا باید آگاه بود که بسیاری از مشکلات امروز کشور ریشه در همین نگاه دشمن دارد و نظام سلطه سال هاست که در این عرصه فعال است.
 
عزیزی با اشاره به تلاش قوای سه گانه برای حل مشکلات کشور گفت: با توجه به این نگاه دشمن، تلاش ما مبتنی بر یک حرکت منسجم و هدف گذاری روی مسائل مهم و حیاتی مردم است.
 
نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: از اهداف مهم دولت رشد ۸درصدی اقتصاد کشور است و باید گفت این اتفاق شدنی است اگر همه ظرفیت های نظام و بخش خصوصی مبتنی بر فرهنگ جهادی پای کار بیایند.
 
او در بخش دیگری از سخنان خود به شهر صدرا و مسائل آن اشاره کرد و گفت: انتظارات ما در صدرا هنوز به آنجا که سزاوار است، نرسیده گرچه اقدامات خوبی انجام شده است.
 
عزیزی خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات صدرا باید یک مدیریت واحد و مستقل در چهارچوب تقسیمات کشوری شکل گیرد که بحث شهرستان شدن این شهر را با جدیت دنبال کرده ایم.
 
به گفته عزیزی باید قانون تقسیمات کشوری اصلاح شده تا این اتفاق مهم روی دهد.
 
نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس و دولت دغدغه حل مشکلات صدرا را دارند که با همدلی و انسجام می توان این مشکلات را به حداقل رساند.
 
عزیزی در پایان خطاب به مدیران استانی نیز گفت: انتظار می رود در چنین شرایطی، مدیران دستگاهها نیز از اقدامات سطحی، پوپولیستی، زودگذر و نمایشی پرهیز کرده و برای توسعه استان، به سمت پروژه‌های بزرگ و زیربنایی بروند.
 
لازم به ذکر است نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در پایان با حضور در جمع مردم ضمن شنیدن پیشنهادات و انتقادات نمازگزاران و دیدار چهره به چهره، به سوالات آنها پاسخ داد.
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
307 کلیک ها  جمعه, 24 دی 1400 18:43
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا