تشکیل صندوق مسئولیت اجتماعی برای حمایت از ورزش فارس

تشکیل صندوق مسئولیت اجتماعی برای حمایت از ورزش فارس
   
تشکیل صندوق مسئولیت اجتماعی برای حمایت از ورزش فارس |||| ||||

استاندار فارس از ایجاد صندوق مسئولیت اجتماعی در استان خبر داد و گفت: یکی از فعالیت‌های این صندوق جلب حمایت معاون و صنایع بزرگ استان در امور اقتصادی است. 

محمدهادی ایمانیه در دیدار با معاون وزیر ورزش و جوانان که با هدف شرکت در آیین تودیع و معارفه مدیران اداره کل ورزش و جوانان فارس به شیراز سفر کرده بود، عنوان کرد:  استان فارس با دارا بودن بالاترین تشکیلات کشوری ۳۶ شهرستان، ۱۲۶ شهر و ۲۲۰ دهستان و ۱۰۰ بخش را در خود جای داده و تنوع قومی، تنوع آب و هوایی و سایر ظرفیت‌ها سبب شده این استان «ایران کوچک» تلقی شود. 

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری فارس، ایمانیه با بیان اینکه استان فارس پتانسیل بسیار بالایی در حوزه ورزش دارد، عنوان کرد: بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی با گرایش جامعه به سمت ورزش کاهش می‌یابد. 

استاندار فارس با تاکید بر اهمیت هم افزایی در توسعه ورزش، یاد آور شد: در سفر اخیر رییس جمهور به فارس رایزنی‌های انجام شده از سوی مدیریت ارشد استان سبب شد وزیر نفت بپذیرد سهم وزارت ورزش در احداث  ورزشگاه های مشترک را بر عهده بگیرد. 

ایمانیه یادآور شد: کمک به حوزه ورزش به عنوان اولویت برای این بخش‌ها در نظر گرفته شده است. 

استاندار فارس همچنین با تاکید بر اهمیت توجه به ورزش‌های همگانی، خاطرنشان کرد: مقرر شده توسعه ورزش همگانی با همکاری دستگاه‌ها و سازمان های مختلف به صورت برنامه های هفتگی در دستور کار قرار گیرد.

  ایمانیه بیان کرد: مدیر کل جدید سازمان ورزش و جوانان استان فارس باید موضوع جوانان را نیز با جدیت در برنامه ریزی‌های مدیریتی خود مد نظر قرار دهد و در این زمینه از کمک سایر نهادها و سازمان‌های فرهنگی اجتماعی استفاده کند. 

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
386 کلیک ها  سه شنبه, 21 دی 1400 10:42
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا