اصلاح الگوی مصرف زمینه‌ساز گسترش عدالت است

اصلاح الگوی مصرف زمینه‌ساز گسترش عدالت است
   
اصلاح الگوی مصرف زمینه‌ساز گسترش عدالت است |||| ||||

شهردار شیراز معتقد است که اصلاح الگوی مصرف موجب ارتقاء شاخص‌های زندگی، کاهش هزینه‌ها، توسعه پایدار و زمینه‌ای برای گسترش عدالت در جامعه می‌شود.

 
به گزارش راستین آنلاین سید احسان اصنافی سه‌شنبه ۱۶ آذر در دیدار با رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز، اظهار کرد: تصفیه فاضلاب یک فرصت است که می‌تواند در آبیاری فضای سبز شهری مورد استفاده قرار گیرد.
 
او ادامه داد: باید شهرداری شیراز با بهره گیری از راهکارهای مدرن، مصرف آب بهینه را در دستور کار قرار دهد.
 
شهردار شیراز با اشاره به وضعیت خشکسالی نیز عنوان کرد: مصرف آب در بخش مسکونی، کشاورزی، صنعتی و شهری نیازمند کنترل و بهینه سازی است.
 
اصنافی با تاکید بر اهمیت همکاری و همراهی دستگاه‌ها نیز خاطرنشان کرد: با همراهی و همکاری دستگاه‌های مختلف سطح خدمت رسانی به شهروندان، ارتقاء می‌یابد.
 
او همچنین با تاکید بر نیاز به فرهنگسازی در حوزه مصرف آب بیان کرد: اصلاح الگوی مصرف به معنی نهادینه کردن روش‌های صحیح استفاده از نعمت‌های خدادادی است که موجب ارتقاء شاخص‌های زندگی، کاهش هزینه‌ها، توسعه پایدار و زمینه‌ای برای گسترش عدالت در جامعه می‌شود.
 
شهردار شیراز خدمت به مردم را وظیفه‌ ای مهم و ارزشمند دانست و گفت: از همه ظرفیت‌های موجود برای خدمت رسانی به مردم و افزایش سطح رضایتمندی در تعامل با سایر مجموعه‌ها استفاده خواهیم کرد.
 
به گفته او، شهرداری شیراز دغدغه مردم و مشکلات آنان را دارد و برای مرتفع کردن آن از هیچ تلاشی در حیطه قانون دریغ نخواهد کرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
358 کلیک ها  چهارشنبه, 17 آذر 1400 09:53
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا