قول مساعد وزارت راه برای تکمیل جاده قیر -فیروزآباد

قول مساعد وزارت راه برای تکمیل جاده قیر -فیروزآباد
   
قول مساعد وزارت راه برای تکمیل جاده قیر -فیروزآباد |||| ||||

استاندار فارس طی بازدید از جاده قیر به فیروزآباد در تماسی تلفنی با مسئولان وزارت راه و شهرسازی قول مساعد گرفت همکاری‌های لازم برای تکمیل هر چه سریع تر این مسیر انجام شود.

به گزارش راستین آنلاین محمدهادی ایمانیه چهارشنبه ۱۹ آبان در یک روزه به قیر و کارزین، با بیان اینکه  تکمیل بیمارستان امام محمدباقر(ع)  قیر و کارزین از موضوعات مهم این شهرستان است، گفت: پروژه ناتمام این بیمارستان برای تکمیل ساختمان و موتورخانه نیازمند تزریق اعتبارات است که امیدواریم بتوانیم طی امسال و سال آینده توسعه این بیمارستان را به اتمام برسانیم.

به گفته وی ارائه راهکار برای تکمیل دو مرکز جامع سلامت در شهرهای افزر و قیر را از موضوعاتی دانست که باید دنبال شود و با تاکید بر اهمیت سامان دهی و تکمیل جاده فیروزآباد به قیر، گفت: این مسیر یکی از جاده های پر تردد است و تصادفات زیادی نیز در این جاده رخ می‌دهد.

ایمانیه طی بازدید از این جاده در تماسی تلفنی  با مسئولان وزارت راه و شهرسازی قول مساعد گرفت همکاری های لازم برای تکمیل هر چه سریع تر این مسیر انجام شود.

استاندار فارس گفت: تکمیل جاده بین "آغار دالان" به "هنگام"  نیز باید در دستور کار قرار گیرد چرا که با سامان دهی این مسیر جاده مناسبی از هنگام به سمت عسلویه برای عبور و مرور مردم خواهیم داشت.

 ایمانیه در ادامه این سفر و بعد از شنیدن مسائل و مشکلات مردم شهرستان قیروکارزین تاکید کرد که اولویت استفاده از آب سد سلمان فارسی با قیر و کارزین است.

استاندار فارس گفت: مجموعه مدیریت استان  رفع مشکل آب رسانی به روستاها، تامین آب کشاورزی و باغات و تامین آب مورد نیاز صنعت در شهرستان قیر و کارزین به عنوان موضوعی مهم در دستور کار قرار می‌دهد.

وی موضوع اختصاص حق‌آبه سد سلمان فارسی به قیر و کارزین را  یکی از مهمترین مشکلات در این منطقه دانست و اظهار کرد: به صراحت می‌توان گفت حق  مردم قیر و کارزین در این زمینه تضییع شده است.

استاندار فارس گفت: تصمیم گرفته شد کمیته کارشناسی این موضوع را در یکی دو هفته آینده به صورت جامع  بررسی کرده و بعد از ارائه گزارش با حضور نماینده مردم و مسئولان دوایر مختلف، تصمیمات لازم برای رفع کمبود آب آشامیدنی و همچنین تخصیص آب به باغ ها و کشاورزی اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه دولت جدید به تازگی فعالیتش را آغاز کرده است، ابراز امیدواری کرد با توجه به رویکردهای مردمی دولت سیزدهم بد قولی های گذشته جبران شده و مشکل تامین آب در قیر و کارزین رفع شود.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
193 کلیک ها  پنج شنبه, 20 آبان 1400 16:16
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا