رسانه زبان گویای دو طرفه بین شهرداری، شورا و مردم است

رسانه زبان گویای دو طرفه بین شهرداری، شورا و مردم است
   
رسانه زبان گویای دو طرفه بین شهرداری، شورا و مردم است |||| ||||

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز  امروز چهارشنبه 19 آبان  در جلسه هم اندیشی اصحاب رسانه که با موضوع "نقش رسانه در توسعه کلانشهر شیراز" و به همت بسیج رسانه استان فارس برگزار شد با بیان اینکه نیاز است که رسانه ها با یاری شورا و شهرداری در رفع مشکلات شهری بکوشند گفت :کار به تنهایی شکل نمی گیرد.

به گزارش راستین آنلاین مهدی طاهری در این جلسه افزود : رسانه ها می توانند یاری رسان شورا باشند.

او با بیان اینکه شیراز در سال 1400 با استفاده از ظرفیت های مذهبی خود باید شهری درخشان با رویکرد الگوی اسلامی-ایرانی باشد عنوان کرد : سند رویکردی شورای شهر شیراز در ٧٢ بند تدوین ، تهیه و برای تصویب به فرمانداری شیراز ارسال شده و در صورت تایید فرمانداری به عنوان یک قانون در رسانه ها منتشر می شود. 

او با اشاره به اینکه   مردم از ٧٢ رویکرد شورا طی چهار سال آینده باید مطلع شوند، تصریح کرد :  برای تعیین تکلیف سند توسعه و رویکردهای شورای شهر شیراز در دوره ششم تمامی روسای کمیسیون نقش ویژه خود را ایفا کرده اند.

طاهری اضافه کرد: در این سند، موضوعاتی مانند نقد شهری، توجه به سالمندان، حمایت از ایجاد سازمان های مردم نهاد، احیا و ارتقای نظام محله محور، توانمندسازی افراد آسیب پذیر اجتماعی، انسجام نیروهای انقلابی در مدیریت خدمات شهری، توسعه خدمات شهری، تکریم بی منت مردم و توجه به بافت های فرسوده شهری مورد توجه قرار گرفته است.

او در ادامه سخنان خود با یاد آوری این مطلب که بر اساس بندهای این سند باید تمامی کمیسیون های شورای اسلامی شهر، برنامه های عملیاتی را ارائه کنند ، افزود : پس از تصویب سند ها  به شهرداری شیراز ابلاغ و زمینه اجرایی شدن آن فراهم شود.

14000603000845 Test PhotoN

همچنین در ادامه این جلسه سید احسان اصنافی در جمع خبرنگاران  ضمن اینکه رسانه زبان گویای دو طرفه بین شهرداری، شورا و مردم است عنوان کرد :به رسانه به عنوان یار مجموعه شهرداری نگاه می کنم.

او تاکید کرد: رسانه به عنوان بازوی توانمند شورا و شهرداری باید انتقال دهنده مطالبات مردم به شهرداری و بالعکس باشد.

شهردار شیراز  بیان کرد: امروز شفافیت در شهرداری یعنی اینکه وضعیت املاک گم شده شهرداری مشخص و سیستم حوزه حقوقی به بخش املاک ورود کند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
195 کلیک ها  چهارشنبه, 19 آبان 1400 13:35
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا