• رئیس جمهور :

تکمیل پروژه های نیمه تمام برای رفع مشکلات مردم فارس

تکمیل پروژه های نیمه تمام برای رفع مشکلات مردم فارس
   
تکمیل پروژه های نیمه تمام برای رفع مشکلات مردم فارس |||| ||||

آیت الله سید ابراهیم رئیسی یکی از اولویت های این دولت  تکمیل و تمام کردن پروژه های  نیمه تمام برای رفع مشکلات مردمی است. 

 به گزارش راستین انلاین رئیس جمهور شامگاه پنجشنبه 22 مهر درنشست خبری که با حضور خبرنگاران برگزار شد، با تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع)  گفت : امروز توفیق نصیب شد تا به زیارت حرم مطهر شاهپراغ (ع) وبه  دیدار مردم پرتلاش برسم.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی  با اشاره  به اینکه فارس  مهد تمدن و فرهنگ ادبیات فارسی است  افزود : نمود این تمدن و فرهنگ وجود  سومین حرم اهل بیت (ع) ، شاعرانی  چون حافظ و سعدی و فلاسفه بزرگ در این استان است .

رئیسی  همچنین  در خصوص دیدار با مدیران استان اضافه کرد : قبل از سفر به فارس بررسی های کارشناسانه با مشورت با استاندار فارس و نماینده ولی فقیه در استان انجام شد که در آبرسانی، گردشگری و ... متوجه وجود طرح های نیمه تمام شدیم .

او با بیان اینکه  در تمامی حوزه های مختلف طرح های نیمه تمامی داریم عنوان کرد : یکی از اولویت های این دولت  تکمیل و تمام کردن پروژه های  نیمه تمام برای رفع مشکلات مردمی است.

رئیس جمهور  در ادامه سخنان خود اظهار کرد : بیش از صد طرح در فارس مصوب شده است که اولویت دولت پیگیری این طرح ها است .

او با اشاره به اینکه  حدود ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های ضروری فارس تصویب شده است ، افزود : این مصوبات در حوزه های استانی و دولتی پیگیری خواهند شد .

آیت الله رئیسی  خواستار تشکیل کمیته خشکسالی و شورای عالی آب برای آبرسانی در استان فارس و سایر استان شد و اظهار کرد : با تشکیل این کمیته ها امیدواریم بتوانیم موضع خشکسالی را به نحوی مطلوب حل کنیم .

او ضمن اینکه دولت بود جه  و اعتبارات را در اختیار استان قرار می دهد ،تاکید کرد: مدیران استانی فارس باید پیگیر انجام و اجرای این مصوبات و بودجه های اختصاص داده باشند.

آیت الله رئیسی  در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه  فارس به عنوان یک قطب فرهنگی و تمدنی است عنوان کرد : توسعه گردشگری مذهبی و سلامت باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه  فارس به عنوان قطب کشاورزی گفت: رتبه اول فارس در زمینه برخی محصولات کشاورزی باید حفظ شود وحتی اگر در برخی از زمینه محصولات رتبه نداریم باید این رتبه ها به رتبه های بالا تبدیل شود  بیشتر این رتبه ایجاد شود .

او ضمن اینکه معیشت مردم بسیار مهم  و اولویت اول دولت است تاکید کرد : نبایداز فرهنگ جامعه غافل شد .

ابراهیم رئیسی همچنین بر بانک ها تاکید کرد تا نقدینگی را به سمت تولید سوق دهند.

او ضمن اینکه برای رفع مشکلات فرهنگی و گردشگری در فارس اعتبارات لازم در نظر گرفته می شود خاطر نشان کرد : برای مرمت و حفظ این آثار حدود یکصد میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده  است.

رئیس جمهور در ادامه برای حل مشکل اشتغال جوانان  گفت : باید بتوانیم تولید را افزایش و کارخانه جات  و صنایع تعطیل شده را به پرخه تولید بازگردانیم تا جوانان بتوانند مشغول به فعالیت شوند
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
672 کلیک ها  پنج شنبه, 22 مهر 1400 23:39
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا