صنایع تعطیل شده به چرخه تولید بازگردند

صنایع تعطیل شده به چرخه تولید بازگردند
   
صنایع تعطیل شده به چرخه تولید بازگردند |||| ||||

استاندار فارس  امروز (پنج شنبه ۲۲ مهر) در جلسه شورای اداری در استانداری فارس با حضور رئیس جمهور و هیئت دولت برگزار شد با بیان ایکه فارس میزبان ریاست جمهوری و هیئت همراه ایشان بود ، گفت:  امیدواریم با حضور آیت الله رئیسی بتوانیم شاهد رفع مشکلات مضمن فارس ،بازشدن  صنایع تعطیل شده فارس  به چرخه تولید  و افزایش اعتماد عمومی مردم باشیم.

به گزارش راستین انلاین  محمد هادی ایمانیه با وجود اینکه فارس 6 درصد جمعیت کشور را دارا است ، افزود: این استان  چهارهزار اثر تاریخی دارد که پنج اثر آن جهانی است .

همچنین او در ادامه عنوان کرد : رتبه دوم تولیدات کشاورزی ، جایگاه دوم ظرفیت معادن کشور را بخ خود اختصاص داده است .

استاندار  اضافه کرد: در کنار توانمندی ها و ظرفیت فارس باید در طرح توسعه حرمین مطهر (ع) توفیقات لازم حاصل شود و احیای تالاب ها و مشکلات کم آبی روستایی باید در استان مورد توجه قرار بگیرد و مشکلات مرتفع شوند.

ایمانیه تاکید کرد: مشکلات قطار شهری باید رفع شود و خطوط ریلی استان برای رشد اقتصادی باید توسعه یابد و صنایعی که فعال نشده اند و نیاز به تسهیلات دارند باید مورد توجه فرار بگیرند.

او ادامه داد: صنایع تعطیل شده فارس باید به چرخه تولید بازگردد و خام فروشی و نبودن زنجیره لازم برای تولیدات در معادن باید رفع شوند و در موارد لازم در اموری مانند گردشگری، تفویض اختیارات استان مورد توجه قرار بگیرد.

ایمانیه با اشاره به سایر موارد نیازمند رسیدگی دولت در فارس گفت: امیدواریم شاهد رفع موانع اداری و توسعه سرمایه گذاری در استان باشیم که در این خصوص ارائه اختیارات استانی اثربخش خواهد بود.

او  تصریح کرد: مشکلات عشایر فارس به عنوان یکی از اصلی ترین مراکز عشایری نیز باید مورد رسیدگی قرار بگیرد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
274 کلیک ها  پنج شنبه, 22 مهر 1400 21:10
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا