• استاندار فارس :

در راستای دولت مردمی فراجناحی عمل می کنیم /فعالیت افراد دیده شود

در راستای دولت مردمی فراجناحی عمل می کنیم /فعالیت افراد دیده شود
   
در راستای دولت مردمی فراجناحی عمل می کنیم /فعالیت افراد دیده شود |||| ||||

استاندار جدید فارس امروز دوشنبه ۱۲مهر در مراسم تودیع و معارفه که با حضور وزیر کشور و مسولین استانی برگزار شد گفت :من از این به بعد خدمتگزار تمام مردم هستم .

 
به گزارش راستین آنلاین محمد هادی ایمانیه با بیان اینکه تمام گروه های سیاسی برای من محترمند و تاج سر من هستند تصریح کرد: فعالیت‌های زیادی در طی این سال‌ها انجام شده ،که بی‌انصافی است اگر کار ها و فعالیت های گذشتگان دیده نشود .
 
او با بیان به معنویات رهبری عنوان کرد : امیدوارم که با کمک نخبگان و جوانان این مرز و بوم بخصوص استان فارس بتوانیم باعث رشد و توسعه هر چه بیشتر فارس شویم .
 
 
محمدهادی ایمانیه با بیان به اینکه استان فارس و شیراز مهد فرهنگ ،علم و دیانت است اظهار کرد :باید برای رسیدن به قله‌ای که رهبری تعیین کردند، تلاش کنیم و سومین حرم اهل بیت باید در محور کارها قرار بگیرد. 
 
استاندار فارس بیان کرد: تلاش می‌کنم که ۵ هزار پروژه‌ نیمه تمام استان به نتیجه برسد که البته این مهم احتیاج به همت و خلوص نیت و تلاش و حرکت‌های جهادی دارد و بدون وحدت امکانپذیر نیست. 
 
او با بیان به اینکه تمام مشکلات با همکاری و وحدت حل می شود ، عنوان کرد: سه قوه مجریه، قضائیه و مقننه در استان باید با هم همراهی کنند تا با کمک همه از جمله خیرین و دانشگاهیان مشکلات استان حل شود. 
 
استاندار فارس با تاکید بر اینکه اولویت در استان مباحث فرهنگی و اعتقادی است، تصریح کرد: در اقتصاد استان؛ شهرک‌های صنعتی، معادن و ایجاد زنجیره از معدن به محصولات نهایی همچنین کشاورزی در استان فارس نیاز به کارهای جدی دارد؛ در زمینه راه و راه آهن پروژه‌های زیادی وجود دارد که باید با هم افزایی از دانشگاه، نخبگان و ظرفیت عشایر استفاده کرد. 
 
ایمانیه در ادامه سخنان خود افزود :گردشگری در فارس ظرفیت های بسیاری دارد و باید به این ظرفیت ها بخصوص گردشگری سلامت توجه ویژه ای شود .
 
او همچنین گفت :در زمینه مسکن هم تلاش می‌شود که مشکلات حل شود. 
 
استاندار فارس با اشاره به ظرفیت‌های فارس در هیئت دولت و مجلس و سرمایه‌گذاران تاکید کرد :استفاده از ظرفیت‌ها در راستای توسعه استان باعث پیشرفت خواهد شد .
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
676 کلیک ها  دوشنبه, 12 مهر 1400 21:25
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا