• در دیدار رئیس شورای اسلامی شهر شیراز و شهردار منتخب با آیت‌ الله «دستغیب» مطرح شد

رساندن شیراز به جایگاه واقعی سومین حرم اهل بیت (ع)

رساندن شیراز به جایگاه واقعی سومین حرم اهل بیت (ع)
   
رساندن شیراز به جایگاه واقعی سومین حرم اهل بیت (ع) |||| ||||

مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز و «سید احسان اصنافی»، شهردار منتخب شیراز با آیت ‌الله «سید علی ‌اصغر دستغیب» دیدار و گفت‌وگو کردند.

 
به گزارش راستین آنلاین آیت ‌الله «سید علی ‌اصغر دستغیب» در این جلسه با تبریک انتخاب «سید احسان اصنافی» به عنوان شهردار شیراز گفت: شهردار منتخب فردی تلاشگر، با ایمان، ولایی و انقلابی است که زبانزد همگان است.
 
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری افزود: فرآیند خوب و کاملی برای انتخاب شهردار شیراز طی شده است و جامعیت، عدالت، حس مسئولیت، امانتداری و تخصص از ویژگی ‌های فردی است که در مسئولیت قرار می‌ گیرد.
 
وی اضافه کرد: امیدواریم «سید احسان اصنافی» به عنوان شهردار به مرتبه و مرحله نهایی هم برسد و انتظار هستیم به لطف خدا این کار شایسته‌ ای که مردم انجام دادند در مراحل مختلف با دعای مردم و اراده حق تعالی آنچه تقدیر خیر است رقم بخورد.
 
آیت ‌الله دستغیب تصریح کرد: زمانی که وضعیت نامساعد است، با ایمان، آگاهی و ولایتمداری می ‌توان از آن شرایط سربلند عبور کرد و باید در حوزه عدالت اجتماعی نیز با دقت نظر عدالت را در تمامی نقاط شهر با ارائه خدمات به مردم که رضایت خدا نیز در آن است را گسترش داد.
 
وی تصریح کرد: طی چهل سال گذشته نظام و انقلاب با فراز و نشیب‌ هایی همراه بوده و با اهتمام و تلاش مجموعه مدیریت شهری، مشکلات شهر شیراز حل خواهد شد.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در روز قیامت هر تاریخی از مردم با امامشان فراخوانده خواهند شد و در حال حاضر در زمان غیبت حضرت ولی عصر (عج) هستیم اما نایب برحق ایشان، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ‌ای (دامته برکاته) حضور دارند و در روز محشر ایشان در معیت امام زمان (عج) و امت فرا خوانده خواهیم شد.
 
رساندن شیراز به جایگاه واقعی سومین حرم اهل بیت (ع)
 
«مهدی طاهری» نیز در این دیدار با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب در سال ۸۷ به شیراز گفت: 13 سال قبل مقام معظم رهبری عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) را به شیراز دادند و خواستار رسیدن به این جایگاه شدند.
 
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: هدف ششمین دوره مدیریت شهری شیراز رساندن این کلانشهر به جایگاه واقعی سومین حرم اهل بیت (ع) است.
 
وی اضافه کرد: وضعیت اقتصادی کشور نامساعد و بیماری کرونا شرایط را سخت ‌تر کرده که امیدواریم خدا مسیر روشنی را رهنمون و ارائه طریق گرداند.
 
روحانیون پدران معنوی شهر هستند
 
«سید احسان اصنافی» نیز در این نشست با اشاره به نقش موثر روحانیون عنوان کرد: روحانیون پدران معنوی شهر هستند و بر خود واجب می ‌دانیم که در راستای اعتماد مردم از ارشادات و راهنمایی ‌های روحانیون دلسوز و انقلابی بهره بگیریم.
 
شهردار منتخب شیراز افزود: وضعیت شهری در حوزه‌ های مختلف نظیر حمل و نقل، ترافیک و غیره مطلوب نیست و کرونا نیز مزید بر علت و سخت ‌تر شدن شرایط شده است.
 
وی با تاکید بر شعار رساندن شیراز به جایگاه سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی گفت: باید با روی ریل افتادن پروژه‌ های عمرانی، سطح خدمات شهری به مردم را ارتقا دهیم که رضایت خدا در آن است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
201 کلیک ها  جمعه, 12 شهریور 1400 16:08
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا