دولت نمی تواند از گذشته جدا شود /برنامه ریزی مشخص برای رفع مشکلات جامعه

دولت نمی تواند از گذشته جدا شود  /برنامه ریزی مشخص برای رفع مشکلات جامعه
   
دولت نمی تواند از گذشته جدا شود  /برنامه ریزی مشخص برای رفع مشکلات جامعه |||| ||||

دولت جدید ادامه دولت های دیگری است که به هم گره خورده اند چرا که دولت نمی تواند از گذشته جدا شود.

 به گزارش راستین آنلاین دبیرحزب همت استان فارس با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید گفت : امیدواریم بسیاری از مشکلات مردم اعم از معیشت ، گرانی و تورم در مدت زمان مشخصی حل شود.

 

هاشم انصاری جابری در گفت و گو با خبرنگار راستین آنلاین همچنین افزود : دولت جدید با برنامه ریزی مشخص می تواند مشکلاتی چون معیشت ، مباحث پولی و سرمایه ای را در کشور حل کند.
  او با اشاره به این نکته که مشکلات اقتصادی در 2 دهه اخیر زیاد بوده است ،بیان کرد : تحریم ها اوضاع اقتصادی ایران را تشدید کرده و عواملی چون مشکلات داخلی هم باعث ضربه شده اند.
 
انصاری در ادامه سخنان خود عنوان کرد :دولت جدید هم مانند دولت های دیگر راه دولت قبلی را ادامه می دهد و باید مشکلاتی که از دولت های گذشته ناخواسته تحمیل شده است را حذف کند تا بتواند راه های بسته شده اقتصاد را بازیابی کند.

 

از جمله این مشکلات می توان به سیاست های مالی و رشد نقدینگی در کشور ، رقابت های ناسالم بازار سرمایه وپول اشاره کرد . 

 

کسری بودجه مشکل اصلی اقتصاد ایران است 

 

انصاری جابری با بیان اینکه وقتی تحریم هستیم با کسری بودجه مواجه می شویم افزود :باید با برنامه ریزی های اقتصادی به سمت بزرگ کردن بخش خصوصی باشیم تا مسیر هموار شود.

 

همچنین او با بیان اینکه مردم اطمینان خود را در بازار سرمایه از دست داده اند ، گفت : باید دولت جدید اطمینان را با تامین کسری بودجه به مردم و بازار سرمایه بازگرداند .

 

 دبیرحزب همت استان فارس با یاد آوری این مطلب که در گام دوم انقلا به مبارزه با فساد اشاره شده است ف اظهار کرد : مبارزه با فسار اقتصادی باید در دستور کار دولت ها قرار گیرد.

 

استفاده از جوانان در اداره امور کشور حائز اهمیت است 

 

انصاری جابری همچنین با بیان اینکه رهبر معظم انقلااب اسلامی به استفاده از نسل جوان در مدیریت استان ها و کشورتاکید کرده است ، عنوان کرد :دولت قبل توجه به جوانان را در برنامه های خود داشت اما در عملکرد خود به آن خوب اجرا نکرد ، به همین دلیل در دولت سیزدهم با شعار جوانگرایی می توانیم در عصر تکنولوژی بسیار عملکرد خوبی ارائه دهیم.
 
او ضمن اینکه برای رفع موانع تولید ، از تولید کننده ها باید حمایت شود ،تصریح کرد : در حال حاضر مشکلاتی برای تولید کننده های داخلی وجود دارد که باید در اسرع وقت حل شود.

 

انصاری افزود : در دولت جدید فرصت برای حل امور وجود دارد و با انتخاب استاندار اصلح می توان خدمات بیشتری به تولید کنندگان ارائه داد .
این فعال سیاسی در پایان سخنان خود با بیان اینکه  دولت به گروه ها و احزاب سیاسی اجازه بدهد که بتوانند  در جامعه خدماتی ارائه دهند ،گفت : امیدواریم که در دولت جدید در عرصه های مختلفی همچون اقتصاد ، بین الملل و دیپلماسی اتفاقات خوشایندی بیفتد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
2335 کلیک ها  دوشنبه, 08 شهریور 1400 08:51
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا