شمارش معکوس شورای شهر شیراز برای انتخاب شهردار‌

شمارش معکوس شورای شهر شیراز برای انتخاب شهردار‌
   
شمارش معکوس شورای شهر شیراز برای انتخاب شهردار‌ |||| ||||

عضو شورای شهر شیراز امروز ۱شهریور در صحن علنی شورای شهر با اشاره به اینکه سکانداری شهر شیراز یکی از مهم ترین اولویت های شورای شهر است گفت : شهری با ویژگیهای شاخص مذهبی، فرهنگی و تاریخی، شهریور پرشوری را در شورای شیراز رقم زده است .

 
به گزارش راستین آنلاین افسانه خواست خدایی افزود :در جلسات سه روزه انتخابات شهردار شیراز ۲۲نامزد واجد شرایط برنامه های خود را ارائه خواهند داد .
 
 او از قرعه کشی نوبت واجدین شرایط، توسط منشیان ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز خبرداد و گفت: در راستای اجرای شفافیت، این جلسات به صورت علنی با حضور اصحاب رسانه و به صورت پخش زنده برگزار شده است تا شهروندان نیز بتوانند از روند انتخاب شهردارمطلع شوند.
 
عضو هیات رییسه شورای شهر شیراز اضافه کرد: با پایان ارائه برنامه ها توسط افراد پنج نفر از گزینه های پیشنهادی با رای گیری اعضا شورای شهر به مرحله بعد انتخاب و در نهایت در دو جلسه دیگر شهردار نهایی انتخاب می شود .
 
خواست خدایی با اشاره به قرارگرفتن اسامی جدید به لیست پیشنهادی ادامه داد: ابلاغیه جدید مبنی بر انتخابات شهردار تهران به سایر کلانشهرهایی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت که بر اساس تبصره یک ماده 71قانون مدیریت خدمات شهری اعلام شده است، که احراز صلاحیت شغلی برای شهرداران این کلانشهرها رامنتفی دانسته و شهردار به عنوان رجل سیاسی تلقی می شود، که برهمین اساس11نفر دیگر از سوی اعضا پیشنهاد شد که درهمان ابتدا سه نفر از آنها انصراف دادند.
 
عضو شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: در نخستین روز این جلسات، سیاوش بدری و محسن اردکانی انصراف دادند و علی معایر نیز باوجود ارائه برنامه های خود از این رقابت کناره گرفت و ادامه این روند گزینشی را به 19 نامزد پیشنهادی دیگر سپردند.
 
خواست خدایی ادامه داد:انتخابات شهردار شیراز گویا فراتر از مدیران شهری بوده به گونه ای که مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور نیز یکی ازکاندیدای این کرسی مدیریتی شده است که به صورت ویدئو کنفرانس در همان ساعات نخستین به ارائه برنامه ی خود پرداخت.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1138 کلیک ها  دوشنبه, 01 شهریور 1400 19:53
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا