شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نماینده مردم و حاکمیت است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نماینده مردم و حاکمیت است
   
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نماینده مردم و حاکمیت است |||| ||||

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس امروز دوشنبه ۱۱مرداد در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت هفته خبرنگار گفت :شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نماینده مردم و نماینده حاکمیت است .

به گزارش راستین آنلاین حجت الاسلام والمسلمین محمد رضایی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وظیفه حفظ شعائر انقلاب را به عهده دارد ،افزود :با تمام وظیفه هایی که بر عهده این شورا است ، اگر دولت ها در برخی اتفاقات حرکت ناشایستی انجام دهند، این شورا در بیانیه های خود تذکراتی به آن ها ارائه می کند.
 
او همچنین به این نکته اشاره کرد که جلوگیری از مناسبت ها و آسیب هایی که شکل می گیرد، یکی از وظایف این شورا است .
 
رضایی تصریح کرد :اولویت تشکیل این شورا به عنوان یک نهاد فرهنگی از دیدگاه امام (ره) در رأس تشکیل موسسات و سازمان های تبلیغاتی بود که به مرور زمان و نیاز جامعه احساس شد‌.
 
او با بیان به اینکه شورا با داشتن ۲۱عضو دولتی همچون صدا وسیما، ارتش، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، سپاه پاسداران، استانداری، دانشگاه ها و دیگر سازمان ها دارد، اظهار کرد: همه این نهاد ها ، سازمان ها و ادارات برای انجام کارهای تبلیغاتی و فرهنگی خود باید یک هماهنگ کننده داشته باشند و این هماهنگ کننده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است .
 
همچنین هر انقلاب و حرکتی که محقق می شود و باید زیر ساخت هایی در ابعاد گوناگون تعریف شود و در مراحل مختلف و با توجه به اولویت بندی ها انجام پذیرد.
 
حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: در زمان جنگ تحمیلی، نقشی که شورای در خصوص بسیج مردمی و نیروی انسانی و پشتیبانی از جبهه ها و گروهک های مختلف به وجود آورده اند، در تبیین خطرناک بودن ایده ها و نگاه این گروهک ها و اطلاع رسانی در خصوص تهدید هایی که خیلی زود مردم ما متوجه شدند که مجاهدین خلق گروهکی خطرناک برای انقلاب هستند و در واقع منافقینی بودند که ایجاد نفاق می کردند و منافع عمومی را به حراج گذاشتند و در کنار دشمن قرار گرفتند لذا تاریخ آن ها را رسوا کرد. 
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه خیلی از انقلاب ها، یک دستگاه فرهنگی و مردمی نداشتند و به همین خاطر، ماهیت خود را از دست دادند،اظهار کرد : شورای هماهنگی برای حفظ شعائر دینی و انقلابی تاسیس شد و تاکنون ماموریت خودش را به نحو احسنت به سرانجام رسانده است.
 پس باید بگوییم فلسفه وجودی این نهاد هماهنگی و نگهداشت برنامه های فرهنگی ، تبلیغاتی از آسیب های احتمالی یا غیر احتمالی است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
572 کلیک ها  دوشنبه, 11 مرداد 1400 12:19
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا