ضرورت تجدید نظر در نوع مدیریت و اداره کشور

ضرورت تجدید نظر در نوع مدیریت و اداره کشور
   
ضرورت تجدید نظر در نوع مدیریت و اداره کشور |||| ||||

در نوع مدیریت و اداره کشور باید تجدید نظر کنیم و نباید تغییر یک رئیس جمهور در یک کشور این همه تفاوت نظر و نگاه ایجاد کند و نمی شود مقام ارشد در کشور بیاید و به کشور ضرر و زیان های متعددی وارد کند، بعد هم برود.

به گزارش راستین آنلاین رییس شورای شهر شیراز در یکصد و نودمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تبریک دهه امامت و ولایت گفت: امام علی (ع) متعلق به همه بشریت، بزرگان و اندیشمندان جهان است  و در فهم، اجرا و عمل به عدالت، هیچ همتایی برای امام علی (ع) نیست.

سبد عبدالرزاق موسوی  افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری به الگو گرفتن از شیوه و روش زندگی امام علی (ع) به ویژه در اداره جامعه و کشور و برخورد با مردم نیاز داریم.

وی اضافه کرد: اکنون در شرایط حساسی هستیم و تمام آنان که دل در گروی کشور، مردم و نظام دارند باید به دور از دسته بندی و خود برتر بینی برای عبور از این شرایط به هم کمک کنند.

موسوی در بخش دیگری با اشاره به بحران کرونا گفت: ویروس کرونا هر روز خانواده ای را عزادار می کند و آمار متوفیان ناشی از کرونا در ایران از اتحادیه اروپا با بیش از 450 میلیون نفر جمعیت، بیشتر است و چه کسی باید پاسخ دهد؟ مردم چه گناهی کرده اند؟ مگر نه اینکه هشت سال دفاع مقدس را مقاومت کردند و در تمام سختی ها کشور و مسئولان را همراهی کردند؟ وزیر بهداشت و درمان چه پاسخی دارد؟ مجلس و دولت چه پاسخی دارند؟

وی ادامه داد: موضوع آب خوزستان و مشکلاتی که برای مردم فراهم شده است، موضوع ساده ای نیست که به سادگی بشود از کنار آن گذشت مردم خوزستان در خط اول دفاع از کشور و ملت در دفاع مقدس هزینه های سنگینی را پرداخت کرده اند و وضعیت کنونی مایه شرمندگی مسئولان ذیربط است.

موسوی اضافه کرد: البته موضوع آب منحصر به خوزستان نیست و در استان فارس نیز مشکلاتی داریم و دریاچه بختگان و دریاچه پریشان که تنها دریاچه آب شیرین ایران بود، خشک شد.

وی تصریح کرد: فکر می کنم در نوع مدیریت و اداره کشور باید تجدید نظر کنیم و نباید تغییر یک رئیس جمهور در یک کشور این همه تفاوت نظر و نگاه ایجاد کند و نمی شود مقام ارشد در کشور بیاید و به کشور ضرر و زیان های متعددی وارد کند، بعد هم برود.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
338 کلیک ها  دوشنبه, 04 مرداد 1400 08:58
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا