ترکیب جدید هیئت رئیسه مجمع نمایندگان استان فارس مشخص شد

ترکیب جدید هیئت رئیسه مجمع نمایندگان استان فارس مشخص شد
   
ترکیب جدید هیئت رئیسه مجمع نمایندگان استان فارس مشخص شد |||| ||||

براساس اساسنامه داخلی مجمع نمایندگان استان فارس هر نماینده تنها برای یک سال می‌تواند رئیس مجمع باشد در همین راستا رئیس و اعضای جدید هیئت رئیسه مجمع نمایندگان استان فارس انتخاب شدند.

به گزارش راستین آنلاین مجلس یازدهم شورای اسلامی در 7 خردادماه سال گذشته شروع به‌کار کرده و تقریبا یک سال از عملکرد نمایندگان گذشته است. نمایندگان استان فارس در سالی که گذشت تلاش خود را بر انجام پروژه‌های کلان مانند انتقال آب از دریا به استان، توسعه خطوط ریلی و غیره معطوف کردند. 

براساس اساسنامه داخلی مجمع نمایندگان استان فارس هر نماینده تنها برای یک سال می‌تواند رئیس مجمع باشد در همین راستا امروز رئیس و اعضای جدید هیئت رئیسه مجمع نمایندگان استان فارس انتخاب شدند. 

حسین حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز که در این دوره به عنوان نایب رئیس مجمع نمایندگان استان انتخاب شده است ، اظهار داشت: علیرضا پاک‌فطرت نماینده مردم شیراز و زرقان در این دوره به عنوان رئیس مجمع انتخاب شد. 

بر این اساس فرهاد طهماسبی نماینده نی‌ریز و استهبان به عنوان سخنگو و مسلم صالحی نماینده اقلید به عنوان دبیر مجمع نمایندگان استان فارس در دور جدید انتخاب شدند. 

نایب رئیس مجمع نمایندگان استان فارس درباره رویکرد جدید مجمع افزود: باید مسائل استان اولویت‌بندی شود اما با توجه به تغییر دولت تلاش بر این است که استان فارس بیشتر دیده شود. 

حسین‌زاده بیان کرد: باید مدیران توانمند و در راستای آرمان‌ها و گفتمان انقلاب اسلامی برای استان انتخاب شود تا استان فارس به جایگاه واقعی خود آن گونه که شایسته است برسد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1889 کلیک ها  چهارشنبه, 09 تیر 1400 10:53
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا