تاکید بر تشکیل کابینه ای در تراز انقلاب/رییس جمهور منتخب مراقب جریان های فرصت طلب باشد

تاکید بر تشکیل کابینه ای در تراز انقلاب/رییس جمهور منتخب مراقب جریان های فرصت طلب باشد
   
تاکید بر تشکیل کابینه ای در تراز انقلاب/رییس جمهور منتخب مراقب جریان های فرصت طلب باشد |||| ||||

 بسیج رسانه استان فارس در بیانیه ای خطاب به رییس جمهور منتخب حضرت آیت الله رییسی، بر تشکیل کابینه ای در تراز اهداف بلند انقلاب اسلامی تاکید کردند.

 
متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
حضرت آیت الله رییسی منتخب محترم مردم شریف ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری
 
با سلام و احترام
  
انتخابات ریاست جمهوری 28خرداد 1400فصلی نوین در حیات پر برکت انقلاب اسلامی قلمداد می شود.
 
با اقبال مردم به جبهه انقلاب و کاندیدای مطرح این جبهه یعنی حضرت آیت الله سید ابراهیم رییسی، امیدها برای تشکیل دولتی در تراز انقلاب در دلها زنده شد و مردم مشتاقانه در انتظار تشکیل کابینه ای متعهد، متخصص و مسوولیت پذیر هستند.
 
واقعیت این است که عملکرد ضعیف دولت در این 8سال و سوء مدیریت ها که نمونه بارز و ملموس آن تورم و گرانی بی سابقه در کشور و فشار سنگین به اقشار متوسط و ضعیف جامعه بود، دیگر فرصتی برای آزمون و خطا باقی نگذاشته است. 
 
در این شرایط اگر مدیران منفعل، بی انگیزه و بی تخصص جای خود را به مدیران با انگیزه، متخصص، جهادی، دغدغه مند و آشنا به مشکلات مردم ندهند، انتظارات تحول و تغییر بنیادین نیز در حد همان انتظار باقی خواهد ماند.
 
 بسیج رسانه استان فارس در راستای تشکیل دولتی در تراز انقلاب اسلامی به ریاست آیت الله رییسی، تکلیف خود می داند که با رصد دقیق مسائل، در تشکیل چنین کابینه ای منفعل نبوده و از همه توان و ظرفیت خود برای یاری جبهه انقلاب استفاده کند.
 
بدیهی است که در تشکیل دولت ها همواره افراد و گروههایی با القاب و عناوین مختلف، سعی در نفوذ در دولت و نشاندن مهره های خود در کابینه دارند که رد پای این افراد (که هر لحظه به شکلی در می آیند! )در فضای تبلیغاتی پیش از انتخابات مشهود بود؛ افرادی هیچ گاه دغدغه مردم و انقلاب را نداشته اما متاسفانه از همگان بیشتر از سفره انقلاب متنعم شده اند.
 
 تجربه نشان داده این افراد معلوم الحال که معمولا بنیان های فکری متزلزلی داشته و در تداول عامه متناسب با جهت وزیدن بادها مسیر خود را در فضای سیاسی مشخص می کنند!، هیچ گاه دغدغه مردم را نداشته بلکه همواره به دنبال کیسه دوختن برای خود و اطرافیان هستند که باید به دقت مراقب این جریان ها و فرصت طلبی آنها بود.
 
واقعیت تلخ این است که همین افراد فرصت طلب با نفوذ و لابی گری های خود، هیچ گاه نگذاشته اند مردم طعم شیرین خدمات انقلاب اسلامی را آن گونه که سزاوار است، درک کنند چراکه همواره منابع کشور را با همان لابی گری ها به سمت جیب های گشاد خود سرازیر کرده و حتی خدمات نیروهای دلسوز و پاکدست را نیز با این فرصت طلبی ها تحت الشعاع خود قرار داده اند.
 
 انتظار به حق ما از رییس جمهور منتخب این است که در تشکیل کابینه، با بها دادن به نیروهای خوش سابقه و دلسوز و کسانی که امتحان خود را در عقبه های سخت انقلاب پس داده اند، جلوی رانت خواری و سهم خواهی جریان های فرصت طلب را از همین ابتدا گرفته و در به کارگیری وزرا و مدیران ارشد، با شناخت و آگاهی کامل تحت تاثیرات سوء آنها قرار نگیرد. 
 
به نظر می رسد در استان پهناور و استراتژیک فارس نیز متناسب با حساسیت هایش، این دقت و هوشیاری در انتصاب مدیران کارآمد باید دوچندان باشد چراکه این استان سالهاست از سوء تدبیرها در این مساله مهم ضربه های بسیار خورده است. 
 
بنابراین انتظار می رود افرادی که در انتصاب مدیران ارشد استان فارس نقش ایفا می کنند، خود و عملکردشان نیز در تراز انقلاب اسلامی و نگاه بلند رییس جمهور محترم به مسائل کشور باشد تا جلوی بکارگیری افراد ناکارآمد و ضعیف در پست های مدیریتی گرفته شود.  
 
امید است رییس جمهور منتخب مردم و کابینه اش با تشکیل دولتی مقتدر، ضمن جبران عقب ماندگی ها به ویژه در سال های اخیر، بتوانند در حل مشکلات مردم و پیشرفت و موفقیت ایران اسلامی کارنامه ای درخشان از خود به جا بگذارنند. ان شاء الله
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
548 کلیک ها  شنبه, 05 تیر 1400 07:24
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا