اظهارات نماینده شیراز علیه شورای پنجم در نماز جمعه غیرمنصفانه بود

اظهارات نماینده شیراز علیه شورای پنجم در نماز جمعه غیرمنصفانه بود
   
اظهارات نماینده شیراز علیه شورای پنجم در نماز جمعه غیرمنصفانه بود |||| ||||

رییس شورای اسلامی شهر شیراز در واکنش به اظهارات نماینده شیراز و رییس هیات نظارت استان فارس، گفت: اظهاراتی که درباره عملکرد شورای پنجم در نماز جمعه شیراز عنوان شد دستکم بخشی از آن، خلاف واقع بود.

به گزارش راستین آنلاین  رییس شورای اسلامی شهر شیراز در نطق پیش از دستور خود از سخنان خلاف واقعی که علیه این شورا پیش از خطبه‌های نماز جمعه بیست‌وهشتم خرداد ماه همزمان با برگزاری انتخابات عنوان شده بود، انتقاد کرد و خواستار اختصاص زمانی برای پاسخگویی درباره بی‌عدالتی‌های صورت‌گرفته شد.

سید عبدالرزاق موسوی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا که در روز جمعه برگزار شد، ابراز داشت: بار دیگر شاهد حضور مردم در دفاع از انقلاب، نظام و ارزش‌های بنیادین نظام بودیم و این رویداد بزرگ را به رییس‌جمهور منتخب و منتخبین همه شورا‌ها به ویژه شورای اسلامی شهر شیراز تبریک می‌گوییم.

موسوی اعلام کرد که شورای پنجم آمادگی دارد که با اعضای منتخب شورای ششم هرگونه همکاری داشته باشد تا فعالیت آن‌ها تسریع شود.

رییس شورای اسلامی شهر شیراز در بخش دیگری از اظهارات خود در واکنش به اظهارات نماینده شیراز و رییس هیات نظارت استان فارس در خطبه‌های نماز جمعه بیست‌و‌هشتم خردادماه گفت: اظهاراتی که درباره عملکرد شورای پنجم در نماز جمعه شیراز عنوان شد، دستکم بخشی از آن، خلاف واقع بود.

او اظهار داشت: این سخنان را علیه شورای پنجم همزمان با برگزاری انتخابات آن هم در فضایی که متعلق به عموم مردم است بیان شد، بسیار غیر منصفانه می‌دانم و از مسئولان ستاد برگزاری نمازجمعه درخواست می‌کنم به همان اندازه فرصتی را در اختیار شورای اسلامی پنجم شهر شیراز قرار دهند تا به‌منظور دفاع از عملکرد این شورا که به ویژه در حوزه مبارزه با فساد و تبعیض خدمات درخشان و ماندگاری ارائه کرده است، مطالبی عنوان شود.

موسوی بر این نکته تاکید کرد که حقوق شورایی در روز انتخابات نادیده گرفته شده است که درواقع بیشترین میزان رای تاریخ انتخابات را در شهر شیراز به خود اختصاص داده بود.

رییس شورای اسلامی شهر شیراز همچنین از شهردار شیراز درخواست کرد که پیگیری پروژه‌ها را با حساسیت بیشتری دنبال کند و بیان داشت: برخی از این پروژه‌ها با مشکل جدی روبه‌رو است و ما انتظار داشتیم زودتر از این به ثمر برسد؛ به‌عنوان مثال باید به پروژه خیابان غذا اشاره کرد که در مرکز شهر قرار دارد و انتظار می‌رود که سریع‌تر از این به نتیجه رسد.

او با اشاره به اینکه اعضای شورا می‌بایست در تشکیل جلسات کمیسیون‌ها و حضور در آن‌ها، حساسیت بیشتری را به خرج دهند، تاکید کرد: توجه ویژه به نظارت بر اجرای مصوبات مد نظر است و ضروری است طی گزارشی عملکرد خود را در این زمینه به شهروندان اعلام کنیم که چه چیزی را تحویل گرفته و چه چیزی را تحویل خواهیم داد.

رییس شورای اسلامی شهر شیراز همچنین از اعضا درخواست کرد که حضور منظم‌تری در جلسات کمیسیون‌ها و دیگر جلسات داشته باشند و گفت: شورا تا روزی که برقرار باشد به مردم تعهد دارد و نباید در انجام وظایف خود ذره‌ای تعلل کند؛ از همین رو تا روز پانزدهم مردادماه تلاش‌های اعضا باید ادامه باید و حتی با قوت بیشتر صورت گیرد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
894 کلیک ها  یکشنبه, 30 خرداد 1400 19:01
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا