پیام قدردانی سپاه فجر فارس از مردم

پیام قدردانی سپاه فجر فارس از مردم
   
پیام قدردانی سپاه فجر فارس از مردم |||| ||||

سپاه فجر استان فارس، طی پیامی، از مردم ایران و خصوصا استان فارس به واسطه حضوری گسترده و مشارکت در انتخابات 28 خرداد، قدردانی کرد.

سپاه فجر استان فارس، طی پیامی، از حضور حماسی مردم انقلابی ایران اسلامی در انتخابات 28 خرداد، قدردانی و تاکید کرد که ملت بار دیگر مایه آبرو و افتخار اسلام و ایران شدند.

در بخشی از این پیام که برای انتشار در اختیار ایسنا قرار گرفت، آمده است: ملت ایران بار دیگر همهٔ تلخ کامی ها را به حاشیه برد و روز 28 خرداد را به روزی ماندگار و به جشن ملی خود تبدیل کرد.

سپاه فجر فارس در قسمتی از پیام قدردانی خود آورده است: ملت ایران اراده الهی خود در تداوم مسیر پر افتخار انقلاب اسلامی را با عبور از دروغگویان و فریبکاران مبلغ  "نروید؛نمی رویم" حاکم کردند و تحلیل صحیح و شناخت حقیقت را به دشمنان اسلام و ایران و مردم سالاری دینی آموختند.

در بخش دیگری از این پیام تاکید شده است: ملت ایران روشن کردند که حساب "دولت و امر معیشت" را با "سرنوشت انقلاب خویش" پیوند نمی زنند و عقلانیت انقلابی برساخته از تفکر اسلام ناب و راهبرد های درخشان حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) را به منصه ظهور رساندند.

سپاه فجر فارس در پیام قدردانی از مردم، ضمن تاکید براینکه، ملت بزرگ ایران تمام خطوط خبری و دروغ پراکنی دشمنان را یکجا سوزاندند و صداقت و وفاداری خود به میراث شهیدان را به رخ جهانیان کشیدند؛ اضافه کرده است: ملت عزیز ایران ،درودتان باد، سرافراز باشید که مایه آبرو و افتخار اسلام و ایران شدید.

در این پیام، سپاه فجر استان فارس این اقدام درخشان، انقلابی، الهی، مردمی و عقلانی ملت بزرگ ایران بویژه ملت شهید پرور فارس را ارج نهاده و آرزوی توفیقات بیشتر را در صراط رسیدن به قله های افتخار در مسیر  اهداف انقلاب اسلامی از خدای متعال برای آحاد ملت ایرانیان سرافراز و مومن  مسئلت کرده است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
2116 کلیک ها  شنبه, 29 خرداد 1400 14:22
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا