دعوت مدیرکل راهداری و حمل و نقل فارس از تمامی فعالان بخش راهداری و حمل و نقل استان برای حضور پرشور در انتخابات

دعوت مدیرکل راهداری و حمل و نقل فارس از تمامی فعالان بخش راهداری و حمل و نقل استان برای حضور پرشور در انتخابات
   
دعوت مدیرکل راهداری و حمل و نقل فارس از تمامی فعالان بخش راهداری و حمل و نقل استان برای حضور پرشور در انتخابات |||| ||||

   مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از تمامی فعالان بخش راهداری و حمل و نقل استان برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد. 

بسمه تعالی 
انتخابات فقط یک پدیده سیاسی نیست . انتخابات مظهر حضور یکپارچه مردم ؛ مظهر احقاق حق و مظهر توانایی و اقتدار ملی برای یک کشور است «مقام معظم رهبری » خداوند منان را شاکریم که امروز ایران اسلامی بعنوان ام القرای جهان اسلام نقطه امید ملت های است که با چشمانی امیدوار در راستای مبارزه با ابعاد مختلف استکبار و استضعاف جهانی توفیقات خود را مرهون تلاش ها و ایستادگی ملت استواری می داند که بیش از چهار دهه با تمام وجود و علیرغم تمامی کینه ورزی های دشمنان و ناملایماتی های مختلف در فراز و نشیب تحولات گوناگون ؛ آثار پر برکت رهایی از نظام سلطه را گفتمان سازی کرده و تبلور ساز شعار محوری استقلال ؛ آزادی و جمهوری اسلامی است . امروز مردم شریف ؛ ولایی ؛ شهید پرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی به خوبی می داند رویکرد ایجاد یک نظام مردم سالار دینی در قالب برگزاری (انواع) انتخابات با حضور و مشارکت پر شور و فعالانه مردمی محقق خواهد شد. از این رو بزرگترین حماسه سیاسی که نظام اسلامی را در چهار دهه از عمر پر برکت خود همواره بیمه ساخته است حماسه حضور پرشکوه مردم در صحنه انتخابات بوده است که با ایمان راسخ و عمل به تکلیف ؛ سیاست فردای کشور را با انتخاب اصلح ترین رقم زده است . باور داریم که گل های آبادی و آزادی در بوستان انتخابات مردمی می‌رویند. فرایندی که جشن پیروزی وحدت و همبستگی بوده است و پیروز همیشگی واقعی آن مردم شریف و ولایت مداری است که سرشار از حس خوشایند معنویت و آزادگی تحت لوای پرحم سه رنگ اقتدارمان چون کوه ایستاده‌اند و فردا را آنگونه که شایسته آنست به تصویر جهانیان خواهد رساند. بدون تردید ملت قهرمان ؛ با بصیرت و سلحشور ایران اسلامی با حضور پر رنگ و یکپارچه خود در انتخابات پیش رو صحنه ای دیگر از ولایت مداری و وطن دوستی را رقم زده در این راستا تمامی اقشار و گروه های مختلف به ویژه فعالان ؛ دست‌اندرکاران و متولیان زحمتکش بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس همچون گذشته جایگاه ارزشمند خود با حضور یکپارچه و منظم در مسیر سازندگی و شکوه اقتدار ایران عزیز اسلامی به منصه ظهور خواهند رساند . 
 
علیرضا سیاهپور مدیرکل و فرمانده پایگاه مقاومت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
323 کلیک ها  پنج شنبه, 27 خرداد 1400 20:50
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا