دعوت نماینده ولی فقیه در فارس از مردم برای شرکت در انتخابات

دعوت نماینده ولی فقیه در فارس از مردم برای شرکت در انتخابات
   
دعوت نماینده ولی فقیه در فارس از مردم برای شرکت در انتخابات |||| ||||

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، طی پیامی، همه مردم ایران خصوصا شهروندان فارس و شیراز را به حضوری گسترده در انتخابات ۲۸ خرداد، دعوت کرد.

آیت الله لطف الله دژکام با ارسال پیامی خطاب به ملت سرافراز ایران اسلامی و مردم شیراز حرم سوم اهل بیت (علیهم السلام) ضمن تبریک ایام مبارک دهه کرامت، خاطرنشان کرد که در چنین ایام مبارکی به دستان توانمند و بصیرت نافذ شما برکت و میمنت دیگری نیز رقم می خورد و آن یاری

دین خداست.

متن پیام دعوت نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، برای حضور مردم در انتخابات، به شرح زیر است:

" بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ  سوره محمد(ص) آیه ۷

ملت سرافراز ایران اسلامی و مردم حریم حرم سوم اهل بیت(علیهم السلام)

سلام علیکم

اینک در ایام مبارک ولادت نور و کرامت فرزندان باب الحوائج امام کاظم(علیه السلام) و گرامی داشت نام مقدس امین ولایت حضرت احمدبن موسی(علیهما السلام) قرار گرفته ایم.

از یک سو چشمان ذوق زده ما به ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) روشن است و از سوی دیگر خیره به سلطان سریر ارتضاء حضرت علی بن موسی الرضا(علیهما السلام) می نگریم. این اعیاد مقدسه بر همگان مبارک باشد.

در چنین ایام مبارکی به دستان توانمند و بصیرت نافذ شما برکت و میمنت دیگری نیز رقم می خورد و آن یاری دین خداست.

شما ملتی که از ابتدای خیزش به رهبری بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(قدس ره) هدف تان خدایی و یاری دین مقدس اسلام بوده است و خدای تعالی نیز شما را ثابت قدم نگه داشته است و همچنان شمایید که پشت سر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی مسیر فتح قله های سعادت را می پیمایید. انتخابات پیش رو (جمعه  ۲۸ خرداد ۱۴۰۰) صحنه دیگری از ثبات قدم و استواری شماست که با حضور حماسی و پرشور شما افتخار دیگری رقم می خورد.

امیدوارم حمایت حضرت ولیعصر (عج) زمینه استحکام هر چه بیشتر نظام اسلامی و حضور نیروهای توانمند و مومن در مسند ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را رقم زند.

با کمال افتخار از کنار مضجع شریف حضرت شاهچراغ (علیه السلام) به ارواح طیبه شهدا درود می فرستم و دعاگوی شما هستم."

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
179 کلیک ها  پنج شنبه, 27 خرداد 1400 14:21
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا