برگزاری انتخاباتی با عنوان «جمهوریت و اسلامیت» از افتخارات نظام است

برگزاری انتخاباتی با عنوان «جمهوریت و اسلامیت» از افتخارات نظام است
   
برگزاری انتخاباتی با عنوان «جمهوریت و اسلامیت» از افتخارات نظام است |||| ||||

رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: برگزاری انتخاباتی با عنوان «جمهوریت و اسلامیت» از افتخارات و مباهات نظام است و حضور مردم در تعیین سرنوشت خود اوج مشارکت سیاسی است.

به گزارش راستین آنلاین  احمدی زاده معاون سیاسی، امنیتی استانداری فارس در جمع نمایندگان فرماندار و بازرسین شعب اخذ رای، اظهار کرد: تعداد واجدین شرایط رای دهنده، بالغ بر ۳ میلیون و ۵۸۰ هزار نفر در استان و یک میلیون و ۱۱۰ هزار نفر در شیراز است که نزدیک به ۲۷ هزار نفر از آنان را رای اولی‌ها تشکیل می‌دهند.

او با بیان اینکه برگزاری انتخاباتی با عنوان «جمهوریت و اسلامیت» از افتخارات و مباهات نظام است، ادامه داد: اصل ۶ قانون اساسی به صراحت اداره امور کشور را به مردم محول کرده است، و حضور مردم در تعیین سرنوشت خود اوج مشارکت سیاسی است.

احمدی زاده اضافه کرد: با وجود بحران‌هایی از جمله کرونا و تحریم‌ها، در طول یک سال گذشته تمام روند انتخابات طبق تقویم زمانبندی انجام شده است که جای تقدیر دارد.

او گفت: مبنای عمل مجریان انتخابات قانون است و ما به عنوان مجری قانون انتخابات، تمام هم و غم خود را باید بگذاریم تا انتخابات سالم برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری فارس بیان کرد: مردم، دولت و حاکمیت به شما به عنوان بازرسین و سر بازرسین و نمایندگان فرمانداران و به ما به عنوان ستاد انتخابات اعتماد کرده‌اند، پس تمام سعی و تلاش ما این است که به این اعتماد پاسخگو باشیم اینکه چه کسی رییس جمهور یا شورا می‌شود ورود نمی‌کنیم.

او افزود: پراکندگی شعب و میزان واجدین شرایط در استان فارس نشان از حجم سنگین کار دارد.

احمدی زاده ادامه داد: وظایف اعضای شعب در قالب کتابچه، کلیپ‌ها و اینفورمیشن‌ها در اختیار همه فرمانداران و بخشداران و سایر دست اندرکاران جهت اعضا شعب قرار گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری فارس اضافه کرد: با اعتماد به نفس و اشرافیت به قانون، حضور به موقع و شروع به کار هر شعبه با مد نظر قرار دادن قانون و رعایت بی طرفی را در اولویت کار قرار داده و مدیریت کنید.

او تصریح کرد: طبق قانون، انتخابات در مدت زمان ۷ ساعت انجام می‌گیرد و تمدید آن نیز طبق قانون و شرایط انجام خواهد شد و در صورت نیاز برابر مصوبه ستاد ملی تا ساعت ۲ بامداد قابل تمدید است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
685 کلیک ها  پنج شنبه, 27 خرداد 1400 14:19
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا