تضعیف کنندگان نهاد انتخابات، خائن به کشور و مردم هستند

تضعیف کنندگان نهاد انتخابات، خائن به کشور و مردم هستند
   
تضعیف کنندگان نهاد انتخابات، خائن به کشور و مردم هستند |||| ||||

فرماندار شیراز گفت: اگر کسانی خواسته یا نا خواسته، عامدانه یا جاهلانه، نهاد انتخابات را تضعیف کنند، خائن به کشور، مردم و قانون اساسی هستند.

به گزارش راستین آنلاین محمد رضا امیری فرماندار شهرستان شیراز در همایش نمایندگان خود و بازرسین شعب اخذ رای شهرستان شیراز با بیان اینکه به اتکای فرمایشات مقام معظم رهبری به آینده کشور امیدواریم، اظهار کرد: اگر کسانی خواسته یا نا خواسته، عامدانه یا جاهلانه، نهاد انتخابات را تضعیف کنند، خائن به کشور، مردم و قانون اساسی هستند.

او با تاکید بر اهمیت حسن اجرای انتخابات، تصریح کرد: انتخابات ابزار مشارکت سیاسی شهروندان در اداره امور کشور و موجب تقویت رکن جمهوریت نظام است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز با بیان اینکه سلامت و امنیت انتخابات در شعب اخذ رای محقق شده و به ظهور می‌رسد، اظهار کرد: نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای وظیفه خطیر مدیریت امور را بر عهده خواهند داشت.

امیری ادامه داد: بازرسین فرمانداری در شعب رای گیری به عنوان چشم و گوش وزارت کشور و ناظر بر حسن اجرای امور انتخاباتی هستند.

رئیس شورای تامین شهرستان شیراز با تاکید بر اینکه امکان هر گونه تخلف در فرآیند انتخابات به حداقل ممکن رسیده است، اضافه کرد: نمایندگان و بازرسین ضمن اخلاق مداری و مردم محوری ملزم به اجرای اقدامات مسئولانه خود در برابر خداوند، مردم و کسانی که به آنان مسئولیت محول کرده اند، هستند.

فرماندار شهرستان شیراز با تاکید بر اینکه نمایندگان و بازرسین از بین اشخاص با سابقه و با تجربه انتخاب شده اند، تصریح کرد: اشراف بر قانون و دستورالعمل‌های ابلاغی، لازمه مدیریت صحیح شعب و نظارت دقیق بر اجرای کار‌ها است؛ هدایت، رهبری، کنترل و نظارت از اصول مدیریت است که در فرایند اجرای انتخابات توسط مدیر شعب باید مورد نظر باشد.

رئیس شورای اداری شهرستان شیراز با اشاره به برگزاری آموزش‌های متعدد برای آشنایی با قوانین انتخاباتی تاکید کرد: واقعیت این است که به فراخور نحوه برگزاری انتخابات برخی از دستورالعمل‌ها و قوانین تغییر می‌کند؛ به گونه‌ای که اکنون چگونگی رای گیری‌های الکترونیک و نیمه الکترونیک، جدید و متفاوت از قبل است.

فرماندار شهرستان شیراز با اشاره به برخی از ویژگی‌های این شهرستان به عنوان مرکز استان با وجود قریب به ۴۰ درصد جمعیت کل استان و ۳۷ درصد واجدین شرایط حضور در رای گیری بیان کرد: با توجه به افزایش ۲۲ درصدی تعداد شعب و راه اندازی ۸۳۲ شعبه اخذ رای در این شهرستان، به همین تعداد نماینده فرماندار و بازرس انتخاب و منصوب شده است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
454 کلیک ها  پنج شنبه, 27 خرداد 1400 14:13
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا