دعوت سپاه فجر استان فارس ازآحادمردم شهید پرور فارس برای شرکت در میدان انتخابات

دعوت سپاه فجر استان فارس ازآحادمردم شهید پرور فارس برای شرکت در میدان انتخابات
   
دعوت سپاه فجر استان فارس ازآحادمردم شهید پرور فارس برای شرکت در میدان انتخابات |||| ||||

انتخابات 1400 در روز بیست وهشت خرداد ماه پدیده مبارکی در طلیعه راه انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب است و به مثابه خون تازه ای در کالبد الهی انقلاب قدسی ایرانیان است آنطور یکه گردش نخبگان را تسهیل و تسریع خواهد نمود.ملت بزرگ ایران در روند مردم سالاری دینی در تمام انتخابات و همه انتخاب خود تهدیدات و فرصت های متفاوتی را تجربه نموده وبر پختگی تصمیمات خود افزوده است بدین سان عرصه دمکراسی را میدان آزمون وخطایی یافته است که میتواند از یک سو زمینه ساز فاصله گرفتن از گفتمان هایی باشد که در حوزه حکمرانی دولت ها در قرابت کمتری با گفتمان معیار انقلاب اسلامی و شاخص تعیین شده توسط امام راحل(ره) و رهبری معظم انقلاب بوده اند باشد و از سویی حاکم کردن گفتمان دولت جوان انقلابی وحزب اللهی با تجربه سیاسی آموخته از گذشته باشد.

حضور مردم و تعیین کنندگی تصمیم آنان برای (علاج دردهای مزمن کشور) از آنچنان صلابتی برخوردار است که دشمنان قسم خورده اسلام و ایران ودموکراسی این قطعیت نقش مردم را مایه شکست دموکراسی غرب وبرباد رفتن توطعه های خود برای ایجاد تقابل ملت و حاکمیت در ایران اسلامی میدانند لهذا دندان های سیاه خویش را به غیظ فشرده و با کلمات فرمایشی ،نمایش واقعی و تعیین کنندگی حقیقی ملت ایران در فرایند مردم سالاری دینی در انتخابات 1400 را با وارونگی تمام ، فرمایشی جلوه میدهند حال آنکه به گواه مشاهده و تاریخ انتخابات تعیین کننده بودن مردم در وصول منتخبین خود به عرصه خدمتگزاری در نظام مقدس اسلامی همواره مایه افتخار خویش و حق طلبان و حامیان حقیقی مردم سالاری و ازادی خواهی در سراسر عالم گشته است.

 

انتخابات 1400 در اینجا واکنون بهترین و تنهاترین صحنه ای است که میتوان بصورت قانونی ومدنی گفتمان تحول مبتنی بر نگاه بنیان گذار جمهوری اسلامی و نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی را حاکم نمود تا با انتظاری معقولانه و موجه مانند پیشرفت در امر دفاع از کیان اسلامی به سمت کاهش آلام اقتصادی پیش برویم. امروز اگر چه گله مندی از موقعیت معیشتی امری به حق است ولکن پیوند خوردن آن با وارد نشدن به منطقه انتخابات امر صحیحی نیست چراکه خدمات ،معطوف به کارکرد دولت هاست ولکن رای ناظر به استحکام نظام اسلامی بدین معنا که هر چه حضور پرشور تر باشد امکان ضربه به نظام نخواهد بود وهیچ قدرتی نمیتواند پایه های این شجره طیبه را لرزان نماید.

 

حضور مردم یعنی انتخابات تضمین کننده امنیت ملی و پاسداشت حداقل داشته های همه آحاد مردم است در این میان نباید با تصمیم نادرست فردی مایه دلشادی دشمنان شد آنان دروغگویان در امر دلسوزی مردم هستند آنها با شادی مردم ناراحتند وبا ناراحتی مردم ایران شادند و این تنها خصلت ذاتی اهریمنان ایران اسلامی است. مشارکت حداکثری وانتخابات قوی باعث ایجاد نتیجه قوی می شود و این تنها راه حل قانونی ،مدنی ،دینی و معجزه اجتماعی در قامت ید بیضایی مردم سالاری دینی ایرانیان خواهد بود. انشاءالله که در ((تواصی به حق)) و دعوت هریک از ایرانیان مومن و سرافراز به شرکت درانتخابات از یکدیگر پیشی بگیریم و باردیگر دفتر موفقیت های خود را غنی تر بسازیم.

 

سپاه فجر استان فارس با دعوت از آحاد ملت بزرگ ایران به ویژه مردم شهید پرور فارس قهرمان امید را دارد که ملت ایران با حاکم نمودن گفتمان انقلابی و انتخابی درست طعم شیرین انقلاب خود را در حوزه اقتصاد بخشند و انتخاب درست آنان آغازی بر پایان فقر فساد و تبعیض باشد.
ولله الحمد
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
151 کلیک ها  پنج شنبه, 27 خرداد 1400 09:19
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا