به لیست ها رأی ندهید/ حزب بازی را کنار بگذارید

به لیست ها رأی ندهید/ حزب بازی را کنار بگذارید
   
به لیست ها رأی ندهید/ حزب بازی را کنار بگذارید |||| ||||

از مردم می خواهیم در انتخابات پیش رو بسیار نسبت انتخابشان دقت لازم را کنند و از حزب بازی بپرهیزند. 

 
به گزارش راستین آنلاین نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت : مردم بدون در نظر گرفتن احزاب و گروه های مختلف باید کسی را انتخاب کنند که دارای برنامه ای برای پیشرفت و توسعه شهر و کشور باشد.  
 
علیرضا پاک فطرت در گفت و گو با خبرنگار راستین آنلاین با بیان اینکه راه حل اساسی کشور انتخاب اصلح مردم در انتخابات ریاست جمهوری است، افزود :مردم باید یک نفر نخبه و کارآمد را برگزینند تا بتواند با وجود این ظرفیت های عظیم تحول ایجاد کند.
 
پاک فطرت در ادامه سخنان خود عنوان کرد : عملکرد شهرداری و شورا در انتخابات پیش رو با رأی مردم مشخص خواهد شد که چگونه بوده است. 
 
او همچنین با بیان اینکه شورای شهر شیراز بیشتر به صورت سیاسی برخورد کرده است، اضافه کرد :من بعنوان یک کارشناس نمره قبولی نمی دهم و در برابر پول و مالیاتی که از مردم گرفتند عملکرد قابل توجهی در توسعه نداشتند.
 
پاک فطرت اظهار کرد :شورا و شهرداری بجای استفاده از نظر کارشناسی دانشگاهیان و متخصصان، سیاسی برخورد کردند و نتوانستند آنطور که شایسته است به پیشرفت و توسعه شهر کمک کنند. 
 
او بیان کرد :از مردم می خواهیم در انتخابات پیش رو بسیار نسبت انتخابشان دقت لازم را کنند.
 
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد : باید متخصصین متعهد و کارشناس روی کار بیایند چیزی که رهبر انقلاب بارها به آن تاکید کرده و از پرداختن به جناح چپ و راست که امروز کشور را به بیراه کشاندند پرهیز و دوری کنیم.
 
او تصریح کرد: من نمره 10را به عملکرد شورای اسلامی شهر شیراز می دهم.
 
پاک فطرت با بیان اینکه شورای شهر نباید یکدست باشد، افزود : اگر شورای شهر از یک جناح و یک تفکرخاص تشکیل شد ممکن است تبعاتی به دنبال داشته باشد پس بهتر است به لیست ها رای ندهیم و با چشم های باز انتخاب کنیم .
 
او در ادامه بیان کرد :شورای کلان شهر شیراز نباید یا کاملا چپی ویا کاملا راستی باشند بایستی افرادمتخصص، متعهد وکاربلد بدور ازسیاسی کاری بیایند، کار کنند، لذا شورای شهری با چند فکر متفاوت با هدف ساختن و توسعه شهر بسیار مناسب است.
 
پاک فطرت همچنین در ادامه سخنان خود گفت: توصیه بنده این است که همه ما 28خرداد ماه را غنیمت بشماریم و پای صندوق بیاییم تا آینده و سرنوشت‌ خود را به خوبی انتخاب کنیم. 
 
او عنوان کرد :مردم باید به تفکری صحیح رأی دهند و از حق خودشان دفاع کنند.
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1101 کلیک ها  چهارشنبه, 26 خرداد 1400 10:03
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا