انتخابات پرشور عامل تقویت ایران است

انتخابات پرشور عامل تقویت ایران است
   
انتخابات پرشور عامل تقویت ایران است |||| ||||

جامعه اساتید حوزه علمیه استان فارس، طی بیانیه‌ای، ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضوری پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد، حمایت خود را از آیت‌الله رئیسی اعلام و تاکید کردند که برگزاری انتخابات پرشور، عامل تقویت ایران اسلامی در جهان خواهد بود.

جامعۀ اساتید حوزۀ علمیۀ استان فارس طی بیانیه‌ای، انتخابات ۲۸ خرداد را بسیار مهم و سرنوشت‌ساز ارزیابی و شرکت در این عرصه را تکلیف شرعی و الهی دانسته و همه مردم را برای حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، مسئول دانستند.

متن بیانیه انتخاباتی جامعه اساتید حوزه علمیه استان فارس که برای انتشار در اختیار ایسنا قرار گرفته، چنین است.

"بسم‌الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَی أَهْلِهَا (قرآن کریم، آیۀ ۵۸ سورۀ نساء)

ملت بزرگوار ایران!

با انتخاباتی بسیار مهم و سرنوشت ساز روبرو هستیم. سرنوشت چهار ساله و شاید هشت سالۀ کشور در گرو این انتخابات است. حضور در این انتخابات، هم تکلیف شرعی و الهی است چرا که به تصریح پیشوایان معصوم علیهم السلام، همۀ ما در قبال مسائل جامعه به خصوص مسائل کلان آن مسئولیم. و هم وظیفه ای ملّی است زیرا با انتخابات پر شور است که شاهد ایرانی قوی، امن، مرفه و پر افتخار خواهیم بود.

با حضور پر رنگ شما عزیزان، امنیت و اقتدار کشور تقویت می شود و قدرت چانه زنی آن در مجامع جهانی بالا می رود. صد ها هزار شهید برای اعتلای وطن خون ها داده اند. زیبنده نیست ما در این راه، از صرف چند دقیقه وقت و دادن یک رأی دریغ ورزیم. علاوه بر این، رأی به کاندیدای اصلح نیز وظیفۀ وجدانی، شرعی و اخلاقی هر یک از آحاد جامعه است و در این عرصۀ خطیر، کاندیدایی اصلح است که مؤمن، مدیر، عدالتخواه، فساد ستیز، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی های داخلی، مردمی و امیدوار باشد.

اعضای جامعۀ اساتید حوزۀ علمیۀ فارس، در میان نامزد های ریاست جمهوری، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی را بیش از همه واجد شرائط فوق می داند و از همین رو خواهران و برادران گرامی را به رأی دادن به ایشان دعوت می کنند. به امید رشد و بالندگی و سربلندی هر چه بیشتر ایران اسلامی."

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
459 کلیک ها  سه شنبه, 25 خرداد 1400 13:19
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا