چهره واقعی استکبار جهانی را به مردم نشان دهیم

چهره واقعی استکبار جهانی را به مردم نشان دهیم
   
چهره واقعی استکبار جهانی را به مردم نشان دهیم |||| ||||

جلسه ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با حضور جمعی از مدیران استانی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس برگزار شد.

به گزارش راستین آنلاین جلسه ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با حضور جمعی از مدیران استانی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس برگزار شد و برنامه‌های قابل اجرا در این هفته بررسی و بر یادآوری جنایات آمریکا در حق ملت‌های دنیا تأکید شد.

حجت الاسلام و المسلمین رضایی با تبریک ایام دهه کرامت و ولادت حضرت امام رضا (ع)، حضرت فاطمه معصومه (س) و بزرگداشت حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ (ع)، امام رضا (ع) را برای ایرانیان و جهان تشیع مایه خیر و برکت و معنویت دانست و افزود: ما به حضور مقبره مطهر حضرت رضا (ع) در ایران اسلامی می‌بالیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در آستانه روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) با اشاره به بهره مندی استان فارسی‌ها و شیرازی‌ها از احمد بن موسی (ع)، برادر بزرگ حضرت رضا (ع)، این مسئله را مایه مباهات دانست و بیان کرد: باید از وجود معنوی این فرزند معصوم نهایت استفاده را ببریم.

رضایی درباره برنامه‌های دهه کرامت گفت: اقدامات این دهه در حال اجرا و بعضاً برنامه ریزی است، اما در کمال تأسف برخی برنامه‌های بیشتر روی کاغذ و تعهد به مسائلی که در جلسات مطرح می‌شود کمتر مد نظر است و این مسأله قابل قبول نیست.

او درباره هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی (۶ تا ۱۲ تیرماه) و تقارن آن با هفته قوه قضاییه گفت: شهادت شهید بهشتی و ۷۲ یار انقلاب و امام بر اساس یک اقدام تروریستی مسأله‌ای بود که به راحتی جای پای آمریکایی‌ها در آن دیده می‌شد و جنایات پی در پی آمریکا در این چند روز در سال‌های مختلف بود که باعث شد نهایتاٌ یک هفته به عنوان افشای حقوق بشر آمریکایی شناخته شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: هفته افشای حقوق بشر آمریکایی از ششم تیرماه سالروز ترور ناکام مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) آغاز شده و با هفتم تیر سالروز ترور شهید بهشتی و یاران همراهش و هشتم تیر سالروز بمباران شیمیایی سردشت توسط رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی -که هنوز آثار آن جنایت بر تن رزمندگان ما قابل رؤیت است- ادامه می‌یابد.

او ادامه داد: ۱۱ تیرماه سالروز شهادت آیت الله صدوقی توسط منافقین در سال ۶۱ و نهایتاً ۱۲ تیرماه سالروز حمله ناوگان جنگی آمریکا به هواپیمای مسافربری پایان هفته افشای حقوق بشر آمریکایی خواهند بود.

رضایی با یادآوری جنایات آمریکا در همه جهان و سطح منطقه گفت: در همه این جنایات یا با اقدام مستقیم و یا برنامه ریزی توسط آمریکا برای اجرای آن‌ها روبرو هستیم و می‌توان چهره واقعی غربی‌ها را در این گونه مسائل مشاهده کرد و باید این چهره واقعی را به مردم عزیز نشان داد.

او گفت: دشمنان ایران آنقدر ناشیانه و با دستپاچگی برخی مسائل شبهه برانگیز و تبلیغات مسموم را منتشر و مطرح می‌کنند که عناد آن‌ها در همان نگاه اول برای مردم مشخص است.

حجت الاسلام و المسلمین رضایی یکی از مصادیق این عناد را تبلیغات سوء دشمن در انتخابات آینده دانست و تصریح کرد: دشمن در همین انتخابات پیش رو اینقدر درباره رأی ندادن و یا حتی رأی دادن به شخصی که فکر می‌کنند جای پای آن‌ها را در جهت تسلط بر منابع، فرهنگ و اقتصاد نگه می‌دارد غلیظ برخورد می‌کند که دشمنی را براحتی می‌توان در این گونه اقدامات دید.

او اذعان داشت: آمریکا همان آمریکاست و تغییر هم نخواهد کرد و مهم اینست که مردم ما در جریان جنایات آمریکا قرار بگیرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توجه به استفاده از فناوری و فضای مجازی در جهت حق را یک اصل اساسی دانست و تأکید کرد: بعد از گذشت چهاردهه از انقلاب با یک فضای خشک نمی‌توان به اهداف مورد نظر دست یافت و ضمن استفاده از منابر و مساجد، باید از شیوه‌های نوین تبلیغات و رسانه‌های مجازی همراه با کارشناسان و نخبگان استفاده کرد.

او با اشاره به تبلیغات شهری و فضاسازی محیطی، استفاده از انواع تبلیغات فیزیکی و عینی را اجتناب ناپذیر توصیف کرد و اذعان داشت: باید ضمن تبلیغات محیطی، استفاده از فضای مجازی، پاسخگویی به شبهات، طرح راحت و ساده مسائل مبتلا به، استفاده از فرصت نماز جمعه و ظرفیت مساجد را در دستور کار قرار داد.

حجت الاسلام و المسلمین رضایی با اعلام برگزاری یک برنامه مرکزی در کنار سایر برنامه‌های جانبی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: باید در یک برنامه به همه مسائل این هفته و به صورت کلی بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی پرداخت که جزییات آن اعلام خواهدشد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
290 کلیک ها  سه شنبه, 25 خرداد 1400 12:44
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا