راه اندازی بیش از 40 ستاد مردمی سمر در فارس

راه اندازی بیش از 40 ستاد مردمی سمر در فارس
   
راه اندازی بیش از 40 ستاد مردمی سمر در فارس |||| ||||

رئیس ستاد مردمی سمر در استان فارس در نشست خبری که امروز پنجشنبه 20 خرداد با حضور خبرنگاران برگزار شد ،از راه اندازی  بیش از 40 ستاد مردمی سمر در فارس  خبر داد و  گفت: ستاد سمر، در انتخابات شوراها نه لیستی ارائه می‌دهد و نه از کاندیدایی حمایت خواهد کرد.

به گزارش راستین آنلاین ابراهیم نسمیی با بیان اینکه  اولین ستادی هستیم که وقتی آمدن آیت الله رئیسی به عرصه انتخابات، قطعی نشده بود در صحنه بودیم ، افزود: اعتقاد داشتیم که او از رویش ها وثمرات این نظام است . همچنین از سال 96 که این ستاد فعالیت خود را شروع کرد به صورت گمنام، بدون هیاهو و شو بازی فعالیت های خود را دنبال کرد .

او با اشاره به اینکه  تمام تلاش های خود را معطوف به تقویت و حمایت از آیت الله رئیسی  گذاشتیم، عنوان کرد : در روند فعالیت به دنبال اثبات خود و یا انکار و نفی دیگران نیستیم

نسیمی بیان کرد: معتقدیم تمام ستادهای مرتبط  با آیت الله رئیسی با یک هدف مشترک فعالیت می کنند  ، به همین دلیل با همت ،وحدت و یکپارپگی می توانیم انسجام محکمی را ایجاد کنیم .

نسیمی همچنین اظهار کرد :   ستاد مردمی سمر با رعایت تمام ساختارهای مدنظر آیت الله رئیسی فعالیت می کند و  حاشیه پردازی ها و اسپانسر گرفتن در این ستاد ممنوع و تمام کارکردها و اقدامات ستاد به صورت مشارکتی و خود گردانی است .

 قائم مقام ستاد مرکزی (سمر)  آیت الله ابراهیم رئیسی از شکل گیری ٧٥٠ ستاد مردمی تحت پوشش این ستاد در سراسر کشور خبر داد.  

محمد رستمی در سفر خود به شیراز  با حضور در جمع خبرنگاران گفت :750 ستاد در کشور راه اندازی شده که  بیش از 40 ستاد مردمی در فارس وجود دارد .

او با اشاره به اینکه نزدیک به ٥٤٣ هزار نفر در سامانه این ستاد ثبت نام کرده اند، افزود: ٧٠٠ نفر از مسئولان ستادی در سراسر کشور مدیریت این مجموعه را بر عهده دارد.

رستمی ضمن اینکه ستاد سمر از سال 96 فعالیت خود را داشته اضافه کرد: از ابتدای فعالیت تاکنون  به دنبال ایجاد گفتمانی بودیم که صرفا از فرد حمایت نکند.

قائم مقام ستاد مرکزی سمر با بیان اینکه فرد مورد حمایت باید در شرایط تعریف شده را داشته باشد تصریح کرد : اخلاق مداری، ولایت پذیری، عدالت خواهی، مبارزه با فساد و رعایت حقوق شهروندی از اصول و شرایط فرد اصلح  تعریف شده است.

او همچنین عنوان کرد :هر شخصی که به این اصول نزدیک تر باشد در چارچوب ستاد مردمی سمر قرار خواهد گرفت.

رستمی خاطرنشان کرد: در انتخابات پیش رو شخصی که مورد حمایت ستاد مردمی سمر قرار گرفته، آیت الله ابراهیم رئیسی است

او بیان کرد: از نظر ما تمام کاندیداهایی که در عرصه انتخابات ریاست جمهوری حضور دارند با توجه به تایید شورای نگهبان اصلح هستند..

قائم مقام ستاد مرکزی سمر با اشاره به اینکه  مهمتر از بحث حمایت از فرد یا افراد در انتخابات بحث مشارکت حداکثری مردم در عزصه انتخابات است اظهار کرد : ما در این زمینه نیز فعالیت های خود را متمرکز کرده ایم.

رستمی در خصوص تکثر و موازی کاری ستادهای متعدد تحت عنوان ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در کشور به ویژه در استان فارس گفت: ستاد مرکزی آیت الله رئیسی تحت نظر علی نیکزاد اداره می شود و مسئولیت ستادهای مردمی ایشان بر عهده صولت مرتضوی گذاشته شده بنابراین ستادهای مردمی که دارای حکم از صولت مرتضوی هستند در سراسر کشور قانونی است.

قائم مقام ستاد مرکزی سمر همچنین گفت :شورای هماهنگی ستادهای مردمی، یک تشکیلات برای هماهنگی بین ستادها بوده و یک ستاد انتخاباتی محسوب نمی‌شود.

گفتنی است در پایان رستمی با تاکید براینکه هیچ یک از کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا، اجازه برپایی ستاد یا عضویت در ستاد آیت الله رئیسی را نداشته‌اند، کرد: ستاد سمر، در انتخابات شوراها نه لیستی ارائه می‌دهد و نه از کاندیدایی حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1701 کلیک ها  پنج شنبه, 20 خرداد 1400 15:52
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا