ستاد انتخاباتی دولت عدالت و کرامت در فارس افتتاح شد

ستاد انتخاباتی دولت عدالت و کرامت در فارس افتتاح شد
   
ستاد انتخاباتی دولت عدالت و کرامت در فارس افتتاح شد |||| ||||

ستاد انتخاباتی دولت عدالت و کرامت آیت‌الله رئیسی در فارس با حضور جمعی از فعالین سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی افتتاح شد.

 
تشکیل ستاد عدالت و کرامت بصورت کاملا مردمی

 

به گزارش راستین آنلاین رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در استان فارس در آیین افتتاح این ستاد اظهار داشت: شرایط دنیا بسیار پیچیده و حساس می‌باشد و استکبار جهانی برای جلوگیری از رشد و پیشرفت ما تلاش می‌کند.

 

وی عنوان کرد: ستادهای انتخاباتی تشکیل شده در این دوره برخلاف دوره های قبلی انتخابات، صددرصد مردمی می باشد و تمام هزینه ها و مخارج برعهده خودشان است.

 

محمد مرزوقی درخصوص ستاد انتخاباتی عدالت و کرامت گفت: همزمان با فعالیت حزب وفاق ملی و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران، مجموعه یاران عدالت و کرامت از معتمدین نزدیک به آیت‌الله رییسی تشکیل شد و این عزیزان به ما اعتماد کردند تا کار را پیش ببریم.
وی با درخواست از آحاد مردم اذعان داشت: برای جلب مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح آماده هرگونه کمک فکری، تجهیزاتی و مالی هستیم.
 
 
تلاش برای حضور حداکثری مردم

 

مسئول روابط عمومی ستاد انتخاباتی دولت عدالت و کرامت آیت‌الله رئیسی در فارس گفت: فارس همیشه همراستا با سایر کشور و حتی جلوتر از بقیه استانها پیشرو عرصه انتخابات بوده که تلاش می شود امسال نیز مشارکت بالا و‌ خوبی را رقم بزنیم.

 

علیرضا هادی‌زاده عنوان کرد: همگام و همراستا با دیگر ستادهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی برای حضور حداکثری مردم و جذب آرا برای سرافرازی و اعتلای ایران فعالیت خواهیم داشت.
وی همچنین متذکر شد: با تلاش و هم افزایی آحاد مردم و گروه ها تلاش داریم اثرگذار باشیم و معتقدیم زمان قهر با صندوق های آرا نیست.
 
رئیسی فردی خوشنام که وارد گود انتخابات شده است
تهمورث نجفی در آیین افتتاح ستاد انتخاباتی دولت عدالت و کرامت آیت‌الله رئیسی در شیراز اظهار داشت: به دلیل استکبار جهانی، کشورمان ایران از جهات مختلف زیربار فشار می‌باشد.
وی با بیان اینکه کشور به یک حرکت عمومی و روبرو جلو نیاز دارد، تصریح کرد: امروز زمان قهر با صندوق رأی و تنها گذاشتن کشور در شرایط حساس داخلی و به ویژه خارجی نیست.
نجفی درخصوص اهمیت مشارکت پرشور مردم در انتخابات گفت: مشارکت مردم در انتخابات در واقع رأی به خود، امنیت، تحکیم و تمامیت ارضی و یک حرکت ملی می‌باشد.
وی همچنین متذکر شد: دشمنان تمام تلاش خود را برای ناامید کردن مردم و تبلیغات سوء برای عدم مشارکت در انتخابات انجام می‌دهند که مطابق همیشه مردم جوابی دندان شکن به آنان خواهند داد.
این فعال سیاسی با اشاره به اینکه سید ابراهیم رئیسی از افراد خوشنامی است که وارد عرصه انتخابات شده، اذعان داشت: همه باید ابتدا برای افزایش مشارکت و سپس انتخاب اصلح که آیت الله رئیسی هستند، تلاش کنیم.
 
قابل ذکر است که محمدصادق اسماعیل‌تبار، رئیس ستاد مرکزی دولت عدالت و کرامت امور استان‌ها در حکمی محمد مرزوقی را به عنوان مسئول ستاد انتخاباتی آیت‌اله دکتر سید ابراهیم رئیسی در استاد فارس منصوب کرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
2314 کلیک ها  چهارشنبه, 12 خرداد 1400 21:47
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا