انتصاب رئیس و نایب رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در فارس

انتصاب رئیس و نایب رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در فارس
   
انتصاب رئیس و نایب رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در فارس |||| ||||

رئیس و نایب رئیس ستاد مردمی انتخاباتی آیت‌الله رئیسی(ایران ما) در استان فارس منصوب شد.

به گزارش راستین آنلاین  رئیس و نایب رئیس ستاد مردمی انتخاباتی «ایران ما» آیت‌الله رئیسی، کاندیدای ریاست جمهوری در استان فارس منصوب شد.

 

براساس این حکم که به امضای سردار رحیم لیالی، رئیس ستاد انتخابات مردمی آیت الله رئیسی رسیده است، جداگانه دکتر مهدی صبورزاده را به عنوان رئیس ستاد و آقای علی اصغر پناهی را به عنوان قا‌ئم مقام رئیس ستاد انتخابات مردمی آیت الله رئیسی (ایران ما) در استان فارس منصوب کردند.

 

در بخشی از متن حکم دکتر مهدی صبورزاده آمده است: نظر به شرایط کنونی کشور و اهمیت حضور در حضور حداکثری و پرشور آحاد مردم ایران اسلامی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر شناسایی کاندیدای اصلح و انتخاب درست و مسیر دستیابی به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل دولت اسلامی، قوی، عدالتخواه، ضد فساد و معتقد به تحول و حضور جوانان به موجب این حکم جنابعالی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی (ایران ما) در استان فارس منصوب می‌شوید، امید است با یاری پروردگار متعال و استعانت از توجهات خاص حضرت ولیعصر(عج) و با دقت نظر به سیاست‌های ابلاغی از سوی ستاد مرکزی ایران ما برگزاری انتخاباتی سالم به همراه اجرای کارزارهای تبلیغاتی منسجم و مردم‌نهاد و همچنین عملیاتی‌سازی پویش سراسری هر خانه یک ستاد را در استان ذی‌ربط پای‌ریزی و سازماندهی کنند.

 

در ادامه این حکم آمده است: پایبندی به اصول اخلاقی اسلامی، رعایت قوانین و مقررات موضوع در تمامی مراحل انتخابات، تبیین و بست گفتمان دولت قوی برای ایران قوی در سطوح مختلف جامعه، بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌های جوانان خلاق و متعهد در امور ستاد سحر، بهره‌گیری از نظرات و رهنمودهای علما، فرهیختگان و نخبگان علمی فرهنگی و ورزشی استان، پرهیز از اسراف و تبذیر، به کارگیری روش‌های نوین در تبلیغات انتخاباتی، حفظ و رعایت حقوق شهروندی و حقوق سایر کاندیداهای محترم ریاست جمهوری در عرصه انتخابات توفیقات شما را از خداوند متعال خواستارم.

 

همچنین در حکم علی اصغر پناهی آمده است: نظر به شرایط کنونی کشور و اهمیت حضور در حضور حداکثری و پرشور آحاد مردم ایران اسلامی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر شناسایی کاندیدای اصلح و انتخاب درست و مسیر دستیابی به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل دولت اسلامی، قوی، عدالتخواه، ضد فساد و معتقد به تحول و حضور جوانان به موجب این حکم جنابعالی به عنوان قائم مقام رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی (ایران ما) در استان فارس منصوب می‌شوید.
در بخش دیگری از آن ماده است: امید است با همکاری و تعامل حداکثری با رئیس محترم ستاد انتخاباتی ایران ما در آن استان در انجام مسئولیت های محوله و اجرای کارزارهای تبلیغاتی مصوب موفق و پیروز باشید.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1491 کلیک ها  شنبه, 08 خرداد 1400 22:29
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا