برجسته سازی مشکلات داخلی ریشه خارجی دارد /نباید بگذاریم دشمنان انتخابات را کم رونق جلوه دهند

برجسته سازی مشکلات داخلی ریشه خارجی دارد /نباید بگذاریم دشمنان انتخابات را کم رونق جلوه دهند
   
برجسته سازی مشکلات داخلی ریشه خارجی دارد /نباید بگذاریم دشمنان انتخابات را کم رونق جلوه دهند |||| ||||

نباید بگذاریم دشمن انتخابات این دوره را کم رونق جلوه دهد.

به گزارش راستین انلاین ارشد روحانیون ارتش در منطقه فارس گفت: دشمن در صدد است تا انتخابات این دوره را کم رونق جلوه داده و با برجسته سازی برخی مشکلات داخلی که ریشه خارجی نیز دارند، موجب کم کردن مشارکت عمومی در انتخابات شود.
 
حجت الاسلام رضایی دوشنبه ۲۷ اردیبهشت در همایش سیاسی فرماندهان یگان‌های ارتش که با حضور امام جمعه موقت شیراز و جمعی از فرماندهان برگزار شد، گفت: انتخابات ایران نه تنها برای مردم کشور خودمان بلکه برای خاورمیانه و برای دنیا مهم است.
 
او با بیان اینکه مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری انتخابات هم از جنبه داخلی و هم از جنبه خارجی حائز اهمیت است، اظهار کرد: نتیجه انتخابات قوی یک ایران قوی است و یک انتخابات ضعیف موجب عدم امکان بروز و ظهور قدرت‌ها و ظرفیت‌های کشور خواهد شد.
 
رضایی افزود: دشمن در صدد است تا انتخابات این دور را کم رونق جلوه داده و با برجسته سازی برخی مشکلات داخلی که ریشه خارجی نیز دارند موجب کم کردن مشارکت عمومی در انتخابات شود و این مساله ایجاب می‌کند تا در هر گوشه کشور و هر جا که مسئولیتی تحت امر فرماندهی معظم کل قوا وجود دارد از این دسیسه‌ها جلوگیری کرده و از هیچ تلاشی برای بالا بردن مشارکت کارکنان خانواده‌های آنان در انتخابات فرودگذار نکنند.
 
امیر سرتیپ دوم رضایی، فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس نیز در این جلسه بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از قانونمدارترین سازمان‌ها و ارگان‌های کشور است و کارکنان ارتش در اجرایی کردن قوانین و اوامر فرماندهی معظم کل قوا نهایت سعی و تلاش خود را همواره بکار می‌گیرند که یکی از آن‌ها مشارکت در انتخابات بصورت کاملا قانونی است.
 
او انتخابات این دوره را یکی از مهمترین ادوار انتخابات در تاریخ جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: امروز باید به سمتی حرکت کنیم که انشاالله انتخابات این دوره بسیار باشکوه و پرشور برگزار شود و، چون سرباز ولایت هستیم بایستی بسیار هوشمندانه رفتار کنیم و چشم و گوشمان به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا باشد.
 
در ادامه اساتید مدعو طی سه جلسه به سخنرانی و تبیین موقعیت جهان وبه خصوص وضعیت منطقه و ایران و ارتباط انتخابات ریاست جمهوری ایران با این شرایط خاص وهمچنین موضوع جریان شناسی سیاسی داخلی ایران وگام دوم انقلاب وتبیین وتشریح فرامین فرمانده معظم کل قوا در مناسبت‌های مختلف از جمله عید نوروز وعید مبعث و.. پرداختند.
 
امام جمعه موقت شیراز نیز گفت: نیروهای مسلح در هر نظامی موجب دوام و بقای یک حکومت هستند و اسلام برای نیروهای مسلح اهمیت و جایگاه والایی را قائل است همچنان که به قول فرمایش امام راحل (ره) خود پیامبر اسلام (ص) و حضرت امیرالمومنین (ع) نیز نظامی بودند و در جنگ‌ها فرماندهی را برعهده می‌گرفتند و دوشادوش رزمندگان به پیکار می‌پرداختند که این جهاد و حضور واقعی به معنای ادای تکلیف است.
 
حجت‌الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی، افزود: پس از قرن‌ها خداوند مصلحت دیدتا قدرت به پیروان حق برگردد و فلسفه آن این است که این قدرت و حضور منطقه‌ای مقدمه یک قدرت بالاتر و جهانی خواهد شد و انشاالله کارکنان ارتش نیز دوشادوش مردم با مشارکت خود در انتخابات سیلی سختی به دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زده و مقدمات ظهور منجی عالم بشریت (عج) را فراهم خواهند کرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
519 کلیک ها  دوشنبه, 27 ارديبهشت 1400 13:20
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا