• عضو کمیسیون تلفیق مجلس خبر داد:

حقوق رزمندگان معسر بیش از 125 درصد افزایش یافت

حقوق رزمندگان معسر بیش از 125 درصد افزایش یافت
   
حقوق رزمندگان معسر بیش از 125 درصد افزایش یافت |||| ||||

نماینده شیراز و زرقان و عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از افزایش بیش از 125درصدی حقوق رزمندگان معسر خبر داد و گفت: این افزایش از فروردین ماه امسال در حقوق آنها اعمال شد.

 
به گزارش راستین آنلاین ابراهیم عزیزی در همین رابطه اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) مبنی بر توجه خاص و رسیدگی به امور رزمندگان دفاع مقدس که بیش از 6 ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل را دارند و از هیچ گونه شغل و یا دریافت حقوق و امکاناتی بهره مند نشده اند، این افزایش حقوق اعمال شد.
 
او با اشاره به جزئیات این افزایش حقوق افزود: با حمایت ویژه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی و همکاری و مساعدت دولت ، سازمان برنامه و بودجه و پی گیری های مجدانه وزیر دفاع
 و پشتیبانی نیروهای مسلح، اعتبارات کمک معیشت بگیران صندوق ایثارگران که در سنوات گذشته از سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح کمک معیشت دریافت می کردند و درآمد دیگری ندارند ، افزایش بیش از 125 % پیدا کرده و در فروردین ماه سال جاری به حساب آنان واریز شد.
 
به گفته عزیزی این مستمری به بیش از ۶۲ هزار رزمنده عزیز پرداخت شود.
 
عضو کمیسیون تلفیق مجلس در عین حال گفت: در سال جاری نیز برای بیش از 36هزار نفر از رزمندگان دیگری که قبلا در سازمان های نیروهای مسلح تشکیل پرونده داده و در نوبت عضویت در صندوق ایثارگران سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح بودند، مستمری برقرار می شود.
 
رییس مجمع نمایندگان استان فارس خاطرنشان کرد: نگاه مجلس تلاش برای ایجاد عدالت در نظام پرداخت هاست و افزایش حقوق رزمندگان معسر نیز در این چهارچوب صورت گرفت.
 
او افزود: ما نمی توانیم کسانی را که روزی از این آب و خاک دفاع کردند و عضو هیچ دستگاه یا سازمانی نیز نبودند را به حال خود رها می کردیم لذا امسال با نظر مثبت مجلس و همکاری وزارت دفاع، این افزایش حقوق اعمال شد.
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
689 کلیک ها  شنبه, 04 ارديبهشت 1400 10:53
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا