پیش بینی بیش از ۹ هزار شعبه اخذ رای در فارس 

پیش بینی بیش از ۹ هزار شعبه اخذ رای در فارس 
   
پیش بینی بیش از ۹ هزار شعبه اخذ رای در فارس  |||| ||||

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: ۴ هزار و ۷۱۱ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و ۴ هزار و ۵۵۵ شعبه نیز برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در فارس ایجاد می شود.

به گزارش راستین آنلاین  احمد احمدی زاده در چهارمین جلسه ستاد انتخابات استان با بیان اینکه تاکنون فرایندهای انتخابات به موقع انجام شده و کارها برابر تقویم زمانبندی پیش رفته است، گفت: آنچه به بخش تخصصی ما مربوط می‌شود سلامت و امنیت انتخابات است و در زمینه رقابت و مشارکت که موضوعی ملی است، همه سهم دارند و باید همه با هم به وظیفه خود عمل کنند.

او با تاکید بر اینکه چهار رکن امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت رویکرد اصلی ستاد انتخابات است، اظهار کرد: با توجه به اهمیت انتخابات پیش رو مباحث مربوط به این امر از فروردین ماه گذشته در استان پیگیری و مشکلات و مسائل مختلف احصا شده است.

احمدی زاده با بیان اینکه یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران برگزاری حدود ۴۰ انتخابات پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده و اراده مردم در تعیین سرنوشت جامعه تعیین کننده بوده است، گفت: بنیاد انقلاب و نظام بر خواست و اراده مردم بنا شده است و باید تلاش کنیم تا مشارکت حداکثری و با رقابت سالم تمهید و فراهم شود.

او درخصوص انتخابات شوراهای شهر نیز ابراز امیدواری کرد با ورود افراد متخصص و توانمند شاهد پیشرفت و توسعه روزافزون در شهرها باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: برای ۲ هزار و ۳۰۰ روستا، ۱۱۵ شهر، ۲۷۱ تیره عشایری کوچ رو در استان فارس انتخابات برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: در سطح استان فارس چهار هزار و ۷۱۱ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری و چهار هزار و ۵۵۵ شعبه نیز برای انتخابات شوراهای شهر و روستا پیش بینی شده است که می‌بایست توسط هیأت‌های اجرایی نهایی شود.

احمدی زاده با بیان اینکه ۹۲۶۶ صندوق اخذ رأی با فعالیت قریب به صد هزار نفر به عنوان دست اندر کار برگزاری انتخابات در سطح استان فارس پیش بینی و مورد نیاز است، بیان کرد: انتخابات پیش رو مستلزم حجم بسیار زیادی فعالیت است و خوشبختانه با همکاری همه اعضا ستاد و فرمانداران و بخشداران استان فارس و همچنین اعضا ستاد امنیت انتخابات آمادگی خوبی برای برگزاری این انتخابات بسیار مهم داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تصریح کرد: هر چه فضای رقابت سالم انتخاباتی بیشتر شود امکان مشارکت مردم بیشتر فراهم می‌شود.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
694 کلیک ها  چهارشنبه, 27 اسفند 1399 16:28
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا