محکومیت مولاوردی در دادگاه/ حبس و جزای نقدی در حکم بدوی

پس از پایان رسیدگی به اتهامات شهیندخت مولاوردی معاون سابق امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران، وی مجرم شناخته شد.

به گزارش راستین آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، در پایان رسیدگی به اتهامات شهیندخت مولاوردی معاون سابق امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران وی مجرم شناخته شد.

محکومیت بدوی وی به شرح زیر صادر و به وی ابلاغ شد که شامل 2 سال حبس تعزیری بابت در اختیار قرار دادن اطلاعات و اسناد طبقه بندی شده با پوشش مسؤولین نظام و با هدف برهم زدن امنیت کشور و 6 ماه حبس تعزیری به دلیل فعالیت تبلیغی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

لازم به ذکر است نامبرده پیش‌تر نیز در دادگاه کیفری 2 تهران به اتهام تشویق به فساد و فحشا و ترغیب افراد به انحرافات جنسی مستوجب تعزیر، مجرم شناخته شده و محکومیت وی صادر شده بود.

انتهای پیام /  علیرضا لرک
863 کلیک ها  شنبه, 15 آذر 1399 15:17
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

1 نظر

  • مطلع شنبه, 15 آذر 1399 22:17 ارسال شده توسط مطلع

    مولاوردی در سالهای اخیر بیش از شش سال حقوق‌های نجومی از ریاست جمهوری با پست مقام گرفت که باتوجه به بازخریدی بودن ایشان این دریافتی‌ها برخلاف قانون و تصرف در بیت المال بوده است این را هم رسیدگی نمایند

    گزارش

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا