چندموضوع تعجب برانگیز درمورد فجر شهید سپاسی

قصد داشتم تا قبل شروع نیم فصل و اتمام مهلت نقل و انتقالات مطلبی دیگر در مورد وضعیت فجر ننویسم تا به مانند مدیران فجر بنا را به اعتماد دوباره به کادر فنی  بگذاریم  و همچنین امیدوار به فصل  نقل و انتقالات فجر برای تقویت تیم در نیم فصل دوم باشیم.

حال فجری ها هم در همین راستا شروع به یارگیری کردند و تا کنون با سه بازیکن بطور رسمی قرارداد امضا کردند و با یکی از مهره های کلیدی خود بنام  محمد قنبری تمدید کردند  .نکته مثبت  اینکه فجر توانایی جذب بازیکن در نیم فصل را دارد جای بسیار امیدواری و خوشحالی دارد چون که فجری ها در ادوار گذشته معمولا در نیم فصل قادر به جذب بازیکن آزاد نبودند و معمولا بجز چند بازیکن سرباز توفیقی در بازار نقل و انتقالات نیم فصل نداشتند. ولی خوشبختانه تا اینجای کار مدیران فجر نشان داده اند که نسبت به تعهد خود در راستای تقویت تیم خوب عمل کرده اند . اما نکته ای نگران کننده و شاید عجیب ترافیک فجری ها در بعضی پست ها است که ممکن است سرمربی تیم را  در ادامه بازیها با چالش مواجه کند.
 اینکه با توجه به فشردگی مسابقات ، هر چه تیم کامل تر باشد نتیجه بهتری رقم خواهد خورد شکی نیست ولی  نکته مهم تر توازن  در پست های مختلف برای مدیریت بهتر فنی تیم‌ می باشد  . دانیال کردستانی و میلاد کمندانی در حالی به هافبک های فجر اضافه شدند که فجری ها ۹ بازیکن نظیر میلاد احمدی ، رضا آقا بابایی ، نبی زاده ، زنده روح ، معصومی ، گودرزی ، نعمتی ، سعید زارع و اتابک زارعی  را در اختیار داشتند .
 همچنین در پست دفاع وسط علیاری در حالی جذب شده که در نیم‌فصل اول،فجر ۶ بازبکن در این‌پست در اختیار داشته، قنبری ، ملایی ، زینالی ، خدری ، منصوری و بعضا معصومی هم در چند بازی اول فصل در این پست بازی کردند . براساس مصاحبه امروز عصر کلانتری در برنامه ورزشی رادیو ،فجری ها در خط حمله هم قصد خرید دارند و نام یکی دو بازیکن در این‌پست مطرح شد و همچنین از اقدام برای جذب یک دفاع راست هم خبر می دهند. ولی نکته عجیب در مورد دفاع و پیستون راست و چپ می باشد که تا کنون یارگیری مناسبی صورت نگرفته ،در حالی که به نظر اکثر کارشناسان نبود بازیکن در این دو پست به وضوح در تیم فجر مشهود بود  و این تیم تنها یک مدافع چپ تخصصی در نیم فصل در اختیار داشت که این بازیکن هم تنها چهار بازی برایفجری ها انجام داد .
 به فرض جذب یک‌مدافع راست  اینکه کادر فنی با این تعدادکم‌ بازیکن در این‌ دو پست  با توجه به فشردگی مسابقات چطور  کنار خواهد آمد جای سوال دارد !!! البته شاید کادر فنی قصد دارد در صورت مصدومیت یا محرومیت این بازیکنان  ، باز از بازیکنان غیر تخصصی در  پست ها کناری استفاده کند، که تجربه نیم فصل در این‌مورد خوشایند نبود . نکته عجیب دیگر در مورد یک خبرنگار شمالی است که‌معمولا نسبت به حواشی پیرامون سرمربی تیم بارها واکنش نشان داده  و معمولا به  موضوع فجر می پردازد ، و بارها در انتقاد از مدیریت فجر برای جانشینی سرمربی نام هایی را مطرح کرده  و همچنین  نام های بازیکنانی را  قبل از انتقال رسمی در پیج شخصی خود و بصورت استوری  ، بعنوان خبر انتقال بازیکنان را به فجر اعلام‌می کند .موضوعاتی که باعث تعجب خیلی از هواداران دنبال کننده شده  است .  در حالی که خبرنگاران شیرازی باید به سختی اخبار پیرامون‌فجر را بدست آورند.
به هر حال امیدواریم در ادامه کادر فنی از این فرصت طلایی نقل و انتقالات به نحو احسن استفاده کنند و انتظارات هواداران این‌تیم‌ را براورده کنند .
از صمیم قلب آرزوی موفقیت تنها نمایده تیم‌ شهرمون فجر سپاسی در لیگ برتر خواهیم داشت .
انتهای پیام /  محمدرضاجوکار
757 کلیک ها  یکشنبه, 17 بهمن 1400 23:31
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا