توجه به جایگاه مقدس خانواده از اصول مسلم اخلاق اسلامی و ایرانی است

ابراهیم کشاورز  با تبریک روز خانواده و تکریم بازنشستگان در جمع خبرنگاران گفت: تکریم بزرگسالان و پیشکسوتان و توجه به جایگاه مقدس خانواده از اصول مسلم اخلاق اسلامی و ایرانی است.

مدیرکل تامین اجتماعی فارس افزود:  حضرت محمد (ص) نیز جایگاه انسان کهنسال را در بین خانواده به جایگاهی همچون پیامبرِ آنان را تسبیه کرده اند.

وی اضافه کرد: خانواده موفق، خانواده‌ای است که بزرگسالان آن موفق باشند و در هر خانواده، نقش بزرگسالان و پیشکسوتان، نقش تاثیرگذاری است.

کشاورز تاکید کرد: بازنشستگان بهترین مشاوران در عرصه های مختلف اجتماعی هستند که با کمترین توقع، بیشترین منفعت را به  جامعه هدیه می کنند و وضعیت کنونی بازنشستگان تصویر آینده را در اذهان شاغلین امروز، ترسیم می کند.

وی ادامه داد: تکریم و بزرگداشت مقام و منزلت بازنشستگان، فعالان امروز جامعه کار را به آینده امیدوار می کند و بجا آوردن این تکریم، منجر به دمیدن روح امید در جامعه نیز می شود.    

کشاورز تصریح کرد: خدمت به بازنشستگان از وظایف شغلی سازمان تامین اجتماعی است و امیدواریم با افزایش شاخص های اقتصادی و رسیدن به رونق اقتصادی که لازمه توانمندی تامین اجتماعی است، امکان خدمت بهتر و باکیفیت تر، به بازنشستگان تامین اجتماعی ارائه کنیم.

انتهای پیام /  ابراهیم کشاورز
637 کلیک ها  چهارشنبه, 13 مرداد 1400 14:25
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا