اکرمی در شیرازبه خاک سپرده شد

عیسی اکرمی مربی و معلم مهربان و با دانش فوتبال باحضورجمعی از بزرگان و پیشکسوتان فوتبال و شاگردانش در میان اشک و اندوه خانواده اش در گلزار دارالرحمه شیراز به خاک سپرده شد .

 کانون مربیان فوتبال ایران نیز به مناسبت درگذشت اکرمی کلیپ اثرگذاری منتشر کرد تا دین خود را به این مربی آبادانی و با دانش فوتبال ادا کرده باشد .

ایرج هژبر افکن بابغضی در گلو گفت : بسیاری از همدوره ای ها ودوستان مشترکمان در داخل و خارج از کشور با ارسال پیامهای صوتی و نوشتاری درباره فقدان آقا عیسی اکرمی از اندوه خود گفتند و نوشتند .

واز آقا عیسی مرد محجوب فوتبال با تاثر و تاسف عمیق به نیکی یاد کردند .

رسول کربکندی و آقای چرخابی از بزرگان و پیشکسوتان فوتبال اصفهان نیز با دلنوشته های قدرشناسانه خود درباره اخلاق و دانش فوتبالی و تعهد او در فوتبال نوشتند وعلی زارعی پیشکسوت داوری فوتبال از امریکا دلنوشته زیبایی در وصف عیسی اکرمی و خانواده اش نوشت و ... به راستی چه سرمایه ای بالاتر از این که در هنگام سفر به دیار فراموشی ها و همسایه شدن با هفت هزارسالگان همراهان و همکاران و البته مردم قدرشناس تو باشند واز تو و عملکرد و کارنامه ات در کار و زندگی به نیکی یاد کنند. مرگ در اثر" کرونا " اگرچه حسرت و اندوهی سخت بر احساس وروح آدمی تحمیل میکند و تلنگرو هشداری دیگر برنشان دادن ناپایداری زندگی است اما قابل تامل است .

تاملی بر داشته ها و نداشته ها و تاملی دیگر بر وظایف انسانی و اخلاقی از فرد تا جامعه و شیوه های مدیریتی و حکمرانی .

در این روزگار خاکستری غم افزا که با کرونایش زندگی و امید را آسیب جدی زده است وجود حس همدردی و قدرشناسی و توجه به اندوه آن دیگری تقابلی از نوعی دیگر با بدعهدی های زمانه است و روحیه ای برای تشر زدن به غربت آدمی و حسی برای بهتر زیستن و دوست داشتن است . با سپاس از پیشکسوتان و دوستان و همراهان و عرض تسلیت مجدد به خانواده ارجمند اکرمی و اهالی فوتبال خوزستان و فارس و کانون مربیان فوتبال ایران . خدایش بیامرزاد یادش گرامی .

 در مراسم تدفین این استاد ارزشمند فوتبال آقایان عبدالرضا برزگری . منوچهر نصراللهی .نادر اسداله زاده .ایرج هژبرافکن . احمدنکوبین . روستا . اسکندری . بهرامی . اکبر اسلامی . رحمانی . علی نوروزی .امیر عقیلی . زال قربانی . احمد حایری و تنی چند از شاگردان قدرشناسش که از سربندر و شاهین شهر آمده بودند حضور داشتند .
انتهای پیام /  عبدالکاظم دریساوی
1181 کلیک ها  یکشنبه, 23 خرداد 1400 14:11
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا