بیانیه سپاه فجر استان فارس به مناسبت هفته بسیج

بسیج؛ پدیده ی مبارکی است که اندیشه ی آن در فضای عطرآگین انقلاب اسلامی منتشر شد و امروز در سپهر عالم، طنین انداز شده است .
 

پدیده الهی بسیج نه تنها در «راه» است بلکه خودِ«راه»است . بسیج در این مسیر همواره سعی نموده است که عناصر خود را در تطبیق با اهداف و اصول والا و اعلای انقلاب اسلامی بداند و از طعن و کینه خنّاسان عالم نهراسد و دچار اندوه نگردد . عرصه ها، متنوع و متکثر است و بسیج به دلیل آنکه با اعتقاد راسخ و الهی خود به رفع نیاز و مساعدت می اندیشد با انعطاف حداکثری ، خویش را با هر ضرورت انقلاب اسلامی ،سازگار می نماید. میدان دفاع مقدس، میدان جهادسازندگی، میدان دفاع از حرم ، میدان حماسه 9دی ماه، میدان مقابله با شورش و شرارت،میدان علم و فن آوری ، میدان اردوی جهادی، میدان کمک مومنانه و ... بسیج ، مرد میدان است .

بسیج اهل ایستادگی است . بسیج اهل قیام در برابر دشمنان ملت ایران است . این اراده الهی نه تنها خستگی ناپذیر است بلکه دشمنان اسلام و انقلاب را نیز خسته کرده است . بسیج هر جا حضور می یابد به تعبیر فقیه – فیلسوف انقلاب اسلامی ؛ حضرت امام خامنه ای عزیز ، مایه امید دوستان و بیم دشمنان است . و این امری است که امروز برای اثبات آن نیاز به استدلال نیست سابقه درخشان بسیج خود گواه این «راه »است . ما این راه را با قوت در مسیر ولایت مطلقه فقیه با استعانت از خون شهیدان و به یاد خمینی کبیر(ره) ، بنیانگذار آن شجره طیبه و همه شهیدان ، آن رادمردان مرد روزگار با قوت و قدرت ادامه خواهیم داد و دوشادوش ملت عظیم الشان ملت ایران در هر عرصه ای تا رسیدن به قله های عزت و افتخار همراه خواهیم بود. به امید روزی که بسیج ملت بزرگ ایران به قیام جهانی موعود موجود(عج) متصل گردد. انشاءالله
انتهای پیام /  سپاه فجر استان فارس
280 کلیک ها  پنج شنبه, 29 آبان 1399 13:47
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا