• با همکاری مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز؛

برگزاری نخستین همایش ملی تکنیک‌های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی

برگزاری نخستین همایش ملی تکنیک‌های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی
   
برگزاری نخستین همایش ملی تکنیک‌های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی |||| ||||

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز گفت: نخستین همایش ملی تکنیک‌های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی در هفت محور به همت موسسه آموزش عالی پاسارگاد شیراز با همکاری مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز برگزار خواهد شد.

 منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : مهدی نصیری، گفت: نخستین همایش ملی تکنیک‌های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی در هفت محور به همت موسسه آموزش عالی پاسارگاد شیراز با همکاری مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز در ادامه گفت: محورهای نخستین همایش ملی تکنیک‌های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی شامل؛ مهندسی عمران، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر، مدیریت، حسابداری، معماری و شهرسازی است و علاقمندان تا 15 اردیبهشت ماه فرصت دارند تا مقالات و مطالب خود را در محورهای همایش به دبیرخانه ارسال فرمایند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: باتوجه به اینکه زمان برگزاری همایش ملی تکنیک‌های توسعه پایدار در مدیریت و مهندسی در تاریخ 27 و 28 اردیبهشت ماه خواهد بود، علاقمندان جهت شرکت در این همایش می‌توانند تا تاریخ 20 اردیبهشت اقدام به ثبت نام از طریق سایت https://conf.pasargad-ihe.ac.ir نمایند و حضور در همایش به صورت مجازی و حضوری میسر است .

وی در پایان افزود: قابل ذکر است که پس از داوری مقالات ارسالی، مقالات برگزیده در کتاب مجموعه مقالات کنفرانس به چاپ خواهد رسید و همچنین امکان چاپ مقالات برگزیده در ژورنال‌ها و مجلات معتبر علمی پشتیبان کنفرانس میسر خواهد بود و گواهی‌نامه پذیرش مقالات برای افرادی که مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند، صادر خواهد شد.

همچنین در صورت نیاز متقاضی، گواهی نامه موقت ویژه پژوهشگرانی که نیاز سریع به داوری مقالات خود دارند، صادر خواهد شد . همچنین نمایه‌سازی مقالات در پایگاه‌های معتبر پشتیبان کنفرانس انجام خواهد شد.

انتهای پیام /  108
160 کلیک ها  دوشنبه, 11 ارديبهشت 1402 08:23
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا