برگزاری دومین رویداد بین‌المللی TEDx Neshatstreet در شیراز با موضوع محیط زیست

سعید ستوده، نماینده کنفرانس بین‌المللی تد در استان فارس از برگزاری دومین رویداد بین‌المللی TEDx Neshatstreet خبر داد و گفت: دومین رویداد بین‌المللی TEDx Neshatstreet در شهر شیراز با موضوع محیط‌زیست با حضور فعالان و دوستداران محیط‌زیست در کشور، روز جمعه 26آذرماه 1400 برگزار خواهد شد. 

به گزارش راستین آنلاین سعیده ستوده  افزود: هدف از برگزاری این سلسله رویدادها، ایجاد آینده‌ای بهتر با کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای به نصف مقدار کنونی و همچنین رقابت برای رسیدن به جهانی با کربن صفر و جهانی امن‌تر، پاک‌تر و منصفانه‌‌تر برای همه است که با محوریت تبادل ایده و تجربه سخنرانان در زمینه‌ انرژی‌های تجدیدپذیر، مخاطرات اقلیمی، آلودگی هوا و کمربند سبز شهری برگزار می‌گردد.
وی با بیان اینکه دومین رویداد بین‌المللی TEDx Neshatstreet، تمرکز بر محیط‌زیست و توسعه پایدار است، توضیح داد: در این رویداد افرادی همچون بهمن ایزدی، خدیجه کاترین رضوی، معصومه محرر، محمدعلی رضایی، مائده سلیمی و مریم شهبازی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت و ما میزبان مسئولان و مدیران بخش خصوصی و دولتی، فعالان و متخصصان حوزه محیط‌زیست، سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در عرصه محیط‌زیست و فعالان و متخصصان جامعه دانشگاهی در این دوره خواهیم بود.
ستوده اظهارداشت: دومین رویداد TEDxNeshatstreet، در تاریخ 26آذرماه 1400 در محل سالن مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود و ما به‌صورت حضوری و همزمان به‌صورت مجازی و برخط از طریق صفحه اینستاگرام به‌ آدرس tedxneshatstreet@ و سایت https://evand.com/events/tedxneshatstreet میزبان علاثقه‌مندان خواهیم بود.
 
وی اضافه کرد: این رویداد بین‌المللی، با تلاش و پیگیری ۱۰ماهه یک تیم ۳۵نفره متشکل از جوانان داوطلب و با حمایت بیش از ۹سازمان و کسب‌و‌کار دغدغه‌مند برگزار خواهد شد که علاقه‌مندان به رویدادها و سخنرانی‌های تد در استان فارس می‌توانند از طریق درگاه‌های رسمی این رویداد پیگیر اطلاع‌رسانی‌های آینده باشند.
گفتنی‌ست، رویداد بین‌المللی تد TED یک مجموعه کنفرانس‌های جهانی است که توسط یک سازمانی غیرانتفاعی خصوصی با شعار «ایده‌ها ارزش انتشار دارند» در سراسر دنیا برگزار می‌شود.
تمرکز کنفرانس‌های تد بر تکنولوژی است که سخنرانی‌هایی از موضوعات علمی، فرهنگی و دانشگاهی را در برمی‌گیرد. این سخنرانی‌ها یک طیف وسیع از موضوعات را از تحقیق و علم به‌صورت عملی و فرهنگ که عمدتاً به شیوه‌ی داستان‌گویی بیان می‌گردد، شامل می‌شود.
رویداد بین‌المللی تد TED در استان فارس، اولین برنامه‌ی خود را به دور از اهداف مالی و صرفا عام‌المنفعه در راستای انتشار ایده‌های ارزشمند فعالیت رسمی خود، با موضوع "موفقیت" و سخنرانی افراد موفق در حوزه‌های مختلف از‌جمله حسام ناصری آهنگساز و تنظیم کننده، دکتر محمدعلی صحرائیان متخصص مغز و اعصاب، امیرعباس کاشف معمار و طراح محصول، آرمان ولیان مدرس اصول رفتار حرفه‌ای کسب و کار، در سال 1399 با استقبال بیش از دوهزار نفر مخاطب آنلاین از سراسر کشور آغاز کرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
552 کلیک ها  سه شنبه, 23 آذر 1400 09:33
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا