نوزدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز برپا می‌شود

نوزدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز برپا می‌شود
   
نوزدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز برپا می‌شود |||| ||||

  رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: نوزدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز از پنجم تا هشتم اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی این استان گشایش می‌یابد. 

سید عبدالوهاب نقیب دوشنبه ۴ اردیبهشت با اشاره به اینکه ۲۰۰ شرکت کننده با حوزه فعالیت مختلف در این نمایشگاه حضور دارند، گفت: این نمایشگاه در پنج سالن و فضای باز و در وسعتی بیش از ده هزار متر مربع برگزار می‌شود. 

به گزارش راستین آنلاین به نقل از جهادکشاورزی فارس، نقیب با بیان اینکه نوزدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز در اولین روز برگزاری راس ساعت ۱۷ با حضور مسئولین ارشد ملی و استانی بخش کشاورزی افتتاح خواهد شد، گفت: این نمایشگاه در طول روزهای برگزاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای کارشناسان، کشاورزان، بهره برداران و عموم علاقه مندان خواهد بود.

نقیب با اشاره به جایگاه فارس در تولید محصولات کشاورزی و تامین امنیت غذایی کشور، عنوان کرد: امیدواریم این نمایشگاه‌ بتواند کارکردهایی را که برای آن متصور هستند جامه عمل بپوشاند.

او خاطرنشان کرد: برخی از انتظاراتی که از این نمایشگاه‌ها می‌رود این است که به توسعه نوآوری‌هایی که در حوزه‌های تولیدی وجود دارد کمک کند و موجب ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و کشاورزان شود. 

نقیب با بیان اینکه غرفه روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی فارس در سالن حافظ نمایشگاه بین‌الملی این استان برپا می‌شود و با حضور کارشناسان خبره آماده پاسخگویی به مراجعه کنندگان خواهد بود، افزود: برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه آموزشی و ترویجی از جمله برنامه‌های جنبی تدارک دیده شده در نوزدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز است.

انتهای پیام /  108
151 کلیک ها  سه شنبه, 05 ارديبهشت 1402 13:05
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا