عرضه خرما در فارس با هدف ایجاد تعادل در بازار

  مدیر سازمان تعاون روستایی فارس از عرضه میزان مناسبی خرما با هدف ایجاد تعادل در بازار این کالای مصرفی به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :سیدکاظم موسوی جمعه ۴ فروردین در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور ایجاد تعادل در بازار به مناسبت ماه مبارک رمضان و عادت مصرف خرما در وعده‌های افطار و سحر توسط هموطنان، این سازمان اقدام به تامین و توزیع محصول خرما با قیمت و کیفیت مناسب کرده است.

به گفته وی، اتحادیه تعاون روستایی فارس آماده عرضه خرمای مضافتی و خرمای کبکاب بر اساس میزان تقاضا به فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اصناف، غرف تعاون روستایی و مراکز عرضه شهری است.

موسوی عنوان کرد: نرخ مصوب هر کیلوگرم خرمای کبکاب ۳۹ هزار تومان و هر کیلوگرم خرمای مضافتی ۷۱ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی فارس خاطرنشان کرد: بر اساس سیاست‌های اتخاذ شده شاهد گسترش اقدامات شبکه تحت پوشش این سازمان در عرصه تنظیم بازار محصولات کشاورزی و تعادل بخشی میان عرضه و تقاضای ارقام پرمصرف مردم استان فارس خواهیم بود.

او همچنین به اجرای طرح از مزرعه تا سفره توسط سازمان تعاون روستایی اشاره و اضافه کرد: حمایت از  تولیدکنندگان بخش کشاورزی، کوتاه شدن دست دلالان از عرضه محصولات کشاورزی و دسترسی آسان شهروندان به محصولات کشاورزی از اهداف این طرح است.

موسوی با بیان اینکه "طرح از مزرعه تا سفره  یک زنجیره تولید و توزیع است، گفت: در راستای تحقق طرح مذکور این سازمان علاوه بر عرضه محصول خرمای ماه رمضان به عرضه میوه شب عید، محصولات گلخانه‌ای و پاگوشتی نیز مبادرت کرده است.

انتهای پیام /  108
216 کلیک ها  شنبه, 05 فروردين 1402 08:15
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا