اجرای طرح نهضت ملی در ۷۱ شهر فارس

  مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: در ۷۱ شهر این استان طرح نهضت ملی مسکن در قالب پروژه‌های یک تا چهارطبقه، اجرایی شده است.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین محمودرضا طالبان سه‌شنبه ۲۵ بهمن به خبرنگاران گفت: در ۳۱ شهر استان و در اراضی ۲۰۰ و ۲۵۰ متری، واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی به شکل یک طبقه حیاط دار اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در ۲۷ شهر استان فارس نیز طرح نهضت ملی مسکن، در اراضی ۲۰۰ تا ۲۵۰ متر و در قالب واحدهای ۲ طبقه برای ۲ متقاضی، اجرا خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس بیان کرد: در ۸ شهر شیراز، مرودشت، فسا، جهرم، کازرون و استهبان و ... نیز به دلیل محدودیت تامین زمین، پروژه‌های نهضت ملی مسکن به شکل چهار طبقه آپارتمانی طراحی شده است.

طالبان ادامه داد: بحث تامین زمین و اخذ تمام مجوزها از جمله تغییر کاربری بسیار زمان بر است که با کوشش شبانه روزی توانستیم در اکثر شهرهای فارس، از این مرحله عبور کنیم و وارد فاز اجرای پروژه ها شویم.

وی افزود: در تمام سایت‌های نهضت ملی مسکن، همه نیازها نظیر مدرسه، مسجد، درمانگاه، کلانتری نیز طراحی و پیش بینی شده است تا در آینده با مشکلات روبنایی که طرح های مسکن مِهر با آن مواجه شدند دچار نشوند.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: در مجموع هم اینک در ۷۱  شهر استان طرح نهضت ملی مسکن در حال اجرا است.

انتهای پیام /  108
266 کلیک ها  سه شنبه, 25 بهمن 1401 13:38
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا