تزریق ۶۴۰ تن مرغ ۴۸ هزار تومانی به بازار فارس

  رئیس سازمان جهادکشاورزی استان فارس اعلام کرد که از ۱۹ شهریور امسال تاکنون ۶۴۰ تن مرغ منجمد با قیمت ۴۸ هزار تومان به بازار این استان تزریق شده است.

مجتبی دهقان‌پور با تاکید بر اینکه در تولید و توزیع مرغ در این استان هیچ مشکلی وجود ندارد، گفت: با همت مرغداران بازار عرضه مرغ به تعادل رسیده است.

به نقل از جهادکشاورزی فارس، دهقان‌پور با اشاره به اینکه برای شهروندانی که به فروشگاه های توزیع مرغ مراجعه می کنند، محدودیتی در خرید وجود ندارد، گفت: صرفا در مراکز عرضه سایر به منظور توزیع مطلوب هر نفر حداکثر مجاز به خرید چهار عدد مرغ است.  

دهقان‌پور خاطرنشان کرد که روزانه ۱۰ تا ۱۵ تن مرغ منجمد با استفاده از پنج تا ۱۰ کامیون ویژه حمل مواد پروتئینی به صورت سیار توزیع می شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان فارس اضافه کرد: مرغ منجمد در اختیار مراکزی که مصرف کننده عمده مرغ هستند از جمله بیمارستان ها، زندان ها، مراکز خیریه و تعاونی های مصرف نیز قرار می گیرد.

دهقان‌پور با اشاره به اینکه قسمت عمده مرغ منجمد عرضه شده تولید داخلی است و تنها مقدار اندکی تولید خارج از کشور است، بیان کرد: در زمان اشباع تولید به منظور حمایت از تولید کننده مرغ مازاد توسط دولت خریداری شد که در زمان مورد نیاز به منظور حمایت از مصرف کننده و  تعادل بخشی قیمت ها توزیع می شود.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
309 کلیک ها  یکشنبه, 17 مهر 1401 21:53
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا