هفته دولت ۲۲۰ پروژه برقی در فارس افتتاح می‌شود

هفته دولت ۲۲۰ پروژه برقی در فارس افتتاح می‌شود
   
هفته دولت ۲۲۰ پروژه برقی در فارس افتتاح می‌شود |||| ||||

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با یادآوری اینکه ۲۶ شهرستان تحت پوشش این شرکت قرار دارد، از پیش‌بینی ۲۲۰ پروژه برای افتتاح به مناسبت هفته دولت، خبر داد.


به گزارش راستین آنلاین حمیدرضا کریمی‌فرد یکشنبه ۳۰ مرداد به خبرنگاران گفت: ۲۲۰ پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه و تامین برق، با اعتباری بالغ بر۷۴۰ میلیارد ریال به مناسبت گرامیداشت هفته دولت افتتاح و ۱۰۰۰ خانوار از مزایای این طرح ها برخوردار می‌شوند.
او هدف از افتتاح این پروژه‌ها را تلاش برای افزایش رضایت مندی مشترکان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود و همچنین تأمین برق پایدار و مطمئن در نقاط مختلف فارس بیان و اضافه کرد: این پروژه‌ها مربوط به بخش‌های توسعه و احداث شبکه برق، بهینه سازی شبکه‌های برق، توسعه و اصلاح روشنایی معابر، ایجاد قدرت مانور، توسعه فیدر، کاهش تلفات و نیرو رسانی می باشد که به مناسبت هفته دولت در این استان بهره برداری می شوند.
این مقام مسئول افزود: احداث ۷۰کیلومتر شبکه فشار متوسط، نصب ۳ دستگاه اتوترانس، نصب ۳۰ دستگاه پست هوایی و تقویت ۱۵۰ دستگاه پست هوایی و همچنین نصب ۲۵ دستگاه سکسیونر هوایی بخشی از این پروژه‌ها را شامل می‌شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس همچنین خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۵۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر در استان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال نیز نصب و به بهره برداری رسیده است.
کریمی‌فرد، افزود: خادمان صنعت برق استان با اراده و اعتقاد راسخ در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، افزایش رضایتمندی مردم شریف استان فارس و تامین برق مطمئن و پایدار، بدون وقفه و به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند و انتظار می رود که شهروندان نیز با رعایت الگوی مصرف برق، تلاشگران برق استان را در مسیر خدمت رسانی بیش از پیش یاری رسانند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
218 کلیک ها  یکشنبه, 30 مرداد 1401 12:11
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا