استفاده از ظرفیت حمل و نقل فارس در خدمت رسانی به زائران اربعین

 سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های حمل و نقلی استان در ارائه خدمات به زائران حسینی تاکید کرد.


به گزارش راستین آنلاین علیرضا راستیار شنبه ۲۸ خرداد در اولین جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین حسینی ۱۴۰۱ فارس با اشاره به پیش‌بینی افزایش زائران اربعین حسینی(ع) در سال جاری گفت: تمام ظرفیت‌های حمل و نقلی و شبکه‌های مواصلاتی و همچنین پایانه‌های مسافربری استان آمادگی ارائه خدمت برای جابه‌جایی زائران را دارند.
او با بیان اینکه تامین ناوگان مسافری مورد نیاز برای جابجایی زایران مورد تاکید این اداره کل است، افزود: ایمن سازی محورهای مواصلاتی و ارتقا و بهبود کیفیت خدمات رسانی در پایانه‌های مسافربری استان به زائران در کنار اقدامات تکمیلی دیگر نیز از جمله برنامه‌های بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است که با جدیت هرچه تمام تر پیگیری می‌شود.
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت تعامل با سایر دستگاه‌های خدمات رسان دیگر تاکید کرد و گفت : با هماهنگی‌هایی که با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان در خصوص تامین سوخت ناوگان عمومی مسافر بعمل می‌آید تمام تلاش مان را بکار می‌گیریم که در این بخش نیز خللی بوجود نیاید.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
341 کلیک ها  یکشنبه, 29 خرداد 1401 09:45
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا