برگزاری نمایشگاه ها فرصتی برای آسیب شناسی حوزه تولید و صنایع است

برگزاری نمایشگاه ها  فرصتی برای آسیب شناسی حوزه تولید و صنایع است
   
برگزاری نمایشگاه ها  فرصتی برای آسیب شناسی حوزه تولید و صنایع است |||| ||||

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در دیدار با مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: پیام نام گذاری سالانه مقام معظم رهبری در پانزده سال گذشته، در اولویت بودن برنامه ریزی اقتصادی متکی به دانش و توان داخلی نسبت به سایر امور است.

 
به گزارش راستین آنلاین علی  فرهادی افزود: تلاش جهت تحقق این راهبرد ملی که در قالب شعار سال بیان شده است، تکلیف و وظیفه همگانی است که لازمه آن همدلی، هم افزایی و به کارگیری همه ی ظرفیت ها است.
 
 
او با بیان اینکه مسیر و ریل رشد و توسعه‌ی اقتصادی کشور طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری مشخص شده است، ادامه داد: شرکت های شهرک صنعتی و شرکت نمایشگاه های بین المللی به واسطه وظایفی که بر عهده دارند، نقش مهم و تاثیر گذاری در تحقق شعار سال و مباحث اقتصادی دارند.
 
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس ادامه داد: از وظایف ذاتی شرکت شهرک های صنعتی است که صنعتگر تحت پوشش خود را حمایت کند و شرکت نمایشگاه ها هم باید زمینه را برای حضور و معرفی توانمندی و تولیدات شرکت ها با همکاری دستگاه‌های متولی اقتصادی و صنعتی فراهم کند. 
 
 فرهادی گفت:امسال نمایشگاه صنایع کوچک با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی با قوت و قدرت و بهتر از سنوات گذشته برگزار می شود . که با توجه به ارتباط شرکت شهرک‌های صنعتی با صنایع کوچک و اقدامات حمایتی آن ، نقش محوری در برگزاری این عنوان نمایشگاهی دارند. .
 
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس بیان کرد: در خرداد ماه امسال یک نمایشگاه تخصصی ملی در حوزه دانش بنیان نیز برگزار می شود؛ انتظار می رود شرکت شهرک های صنعتی بر اساس ماهیت و نقش سازمانی خود در کنار پارک علم و فناوری، در این رابطه نیز با نقش آفرینی لازم و حمایت مالی از شرکت های دانش بنیان برتر کشور، بستر مناسب را برای حضور این شرکت ها در نمایشگاه فراهم کند. 
او افزود: برگزاری نمایشگاه ها فرصت مناسبی است که متولیان امر از نزدیک در کنار مشاهده ظرفیت ها و توانمندی ها، با چالش ها، مشکلات و نقاط ضعف
 و آسیب حوزه های مختلف تولید و صنعت آشنا و برای رفع موانع برنامه ریزی و اقدام کنند. 
در این جلسه مهندس هاشمی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز ضمن استقبال از پیشنهادات و دیدگاه های مطرح شده، آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری بر اساس تنظیم تفاهم نامه فی‌مابین اعلام کرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
697 کلیک ها  دوشنبه, 29 فروردين 1401 17:40
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا