تامین برق پایدار برای یک واحد تولیدی در جهرم

تامین برق پایدار برای یک واحد تولیدی در جهرم
   
تامین برق پایدار برای یک واحد تولیدی در جهرم |||| ||||

با تغییر فرایند نیرو رسانی به یک شرکت تولیدی در شهرستان جهرم ، صرفه جویی قابل ملاحظه ای در هزینه های مرتبط با متقاضی اعمال خواهد شد.

به گزارش راستین آنلاین  در نشستی با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس ، مدیر دفتر برنامه ریزی فنی و برآورد بار برق فارس ، دکتر رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران و نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان جهرم طرح برقرسانی به شرکت فولاد بافت جهرم مورد بررسی قرار گرفت.
  محمد حبیب آگهی سرپرست معاونت برنامه ریزی و تحقیقات برق منطقه ای فارس با بیان اینکه برنامه ریزی برای تغییر طرح پیشنهادی نیرو رسانی به این شرکت در دفتر برنامه ریزی فنی و برآورد بار شرکت برق منطقه ای استان فارس انجام شده و در حال اخذ مصوبه شرکت توانیر می باشد افزود: در راستای برق رسانی به این شرکت تولیدی با دیماند اولیه 56 مگاوات و دیماند نهایی 250 مگاوات با هدف کاهش هزینه های نیرو رسانی با استفاده از ظرفیت خط 400 کیلو ولتی که از فاصله 5 کیلومتری این شرکت می گذرد انجام خواهد شد.
وی اضافه کرد : پیشتر بنا بود این برق رسانی با احداث 30 کیلومتر خط دو مداره 400 کیلوولت از نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم و احداث پست 400 کیلوولت انجام شود که با تغییر طرح برق رسانی ، این طرح با استفاده از ظرفیت خط 400 کیلوولت نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم به منطقه انرژی بر لامرد محقق خواهد گردید.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و تحقیقات برق منطقه ای فارس در ادامه گفت: در صورت عدم بروز اشکالات فنی در شبکه با اعمال طرح پیشنهادی و پس از اخذ مجوز از شرکت توانیر ، این طرح به متقاضی جهت اجرا ابلاغ خواهد شد .
حبیب آگهی با تقدیر از حمایت های مدیریت ارشد شرکت و با تشکر از همکاران فنی و متخصصین در حوزه دفتر برنامه ریزی فنی و برآورد بار شرکت برق منطقه ای استان فارس گفت: تدوین برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت توسعه شبکه انتقال و فوق‌توزیع از جمله وظایف این مدیریت است ، همچنین پیش‌بینی نیاز مصرف برق شبکه، تهیه گزارش برآورد حداکثر بار و انرژی مورد نیاز شرکت ، برنامه‌ریزی توسعه سیستم‌های انتقال و فوق توزیع ، اولویت‌بندی اجرای پروژه‌های طرح انتقال با بودجه مورد نیاز ، برنامه‌ریزی توسعه سیستم‌های تولید و انتقال و فوق توزیع ، دریافت مصوبه پروژه‌های پیشنهادی از توانیر و ابلاغ آنها به واحدهای ذیربط جهت اجرا از جمله وظایف این مدیریت است .
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
253 کلیک ها  دوشنبه, 22 فروردين 1401 11:51
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا