آموزش و پرورش در فارس ۷۲۰۰ ملک دارد/نیمی سنددار است

آموزش و پرورش در فارس ۷۲۰۰ ملک دارد/نیمی سنددار است
   
آموزش و پرورش در فارس ۷۲۰۰ ملک دارد/نیمی سنددار است |||| ||||

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس با اشاره به وجود بیش از هفت هزار و ۲۰۰ ملک در آموزش و پرورش استان، گفت: از این تعداد ۳ هزار و ۶۰۰ ملک منتهی به صدور سند شده است.

 
به گزارش راستین آنلاین سید مهدی هاشمی سه‌شنبه ۲۴ اسفند در دیدار معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با مدیران کل آموزش و پرورش و ثبت اسناد و املاک فارس که به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: به دنبال توسعه فرهنگ مستند سازی با استفاده از ظرفیت عظیم آموزش و پرورش هستیم. 
 
او با بیان اینکه بیش از هفت هزار و ۲۰۰ ملک در آموزش و پرورش فارس وجود دارد که باید همه این املاک مستند سازی شود، ادامه داد: از این تعداد املاک آموزش و پرورش استان ۳ هزار و ۶۰۰ ملک منتهی به صدور سند شده است.
 
هاشمی عنوان کرد: تلاش ما این است که در سریع ترین زمان ممکن املاک آموزش و پرورش را سند دار کنیم.
 
او افزود: می‌خواهیم با استفاده از ظرفیت استانداری و تمامی دستگاه‌های اجرایی اطلاعات مکان محور را جمع آوری کنیم و بر اساس ان کار مستند سازی را تسهیل کنیم..
 
مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس خاطرنشان کرد: مستندسازی املاک و تعیین تکلیف اراضی فاقد سند رسمی را در اولویت کار قرار داده‌ایم.
 
هاشمی افزود: توسعه سند رسمی از سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری است و باید در راستای فرهنگ سازی امر مستندسازی از ظرفیت آموزش و پرورش بهره گرفت.
 
او گفت: کشور ایران در سندسازی املاک در زمره کشورهایی است که باید عملکرد خود را تقویت کند و خیلی از دعاوی حقوقی نیز برهمین اساس انجام شده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1058 کلیک ها  سه شنبه, 24 اسفند 1400 12:39
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا