مشکلات شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس احصاء و رفع می‌شود

مشکلات شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس احصاء و رفع می‌شود
   
مشکلات شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس احصاء و رفع می‌شود |||| ||||

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از احصای مسائل و مشکلات شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان و برنامه ریزی برای رفع آنها خبر داد و گفت: چالش‌ها و مشکلات شهرک‌های صنعتی استان اولویت بندی و در قالب برنامه‌ رفع خواهد شد.

 
به گزارش راستین آنلاین سید مصطفی هاشمی یکشنبه ۲۲ اسفند در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی خرامه که با همراهی فرماندار آن شهرستان انجام شد، گفت: توجه به رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی مناطق کم برخوردار استان با هدف بستر سازی و ظرفیت سازی برای توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار از برنامه‌های ویژه این شرکت است که با همکاری فرمانداری‌های سراسر استان و نیز همراهی دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان، می‌توانیم به نتیجه برسانیم.
 
او با بیان اینکه بازدیدهای میدانی از شهرک‌های صنعتی نیز با هدف بررسی و ارزیابی وضعیت زیرساخت‌ها و دیدار چهره به چهره با صنعتگران به منظور بررسی میدانی و عملیاتی مشکلات بصورت مستمر در برنامه کاری قرار دارد، عنوان کرد: برای رفع مشکلات بر اساس برنامه زمان بندی اقدام می‌کنیم. 
 
هاشمی در ادامه با بیان اینکه سرمایه گذاری در شهرک صنعتی خرامه با توجه به افق توسعه شهرستان، توسعه و تکمیل راه‌های مواصلاتی، استقرار صنایع بزرگ نظیر سیمان و فولاد و فاصله نزدیک با مرکز استان، از آینده مناسب و توجیه فنی و اقتصادی مناسبی برخوردار است گفت: هم اینک حدود یک سوم از ظرفیت استقراراین شهرک صنعتی تکمیل شده و تاکنون ۸۲ قرارداد سرمایه گذاری در این شهرک صنعتی منعقد شده است.
 
سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال سرمایه گذاران و تکمیل ظرفیت زون استقرار مواد غذایی ،کار تغییر کاربری برخی زون‌های دیگر که از لحاظ زیست محیطی نیز مانعی نداشته باشد در دستور کار قرار می‌گیرد تا بتوانیم پاسخگوی نیاز سرمایه گذاران باشیم.
 
هاشمی همچنین بر همکاری دستگاه‌های اجرایی به منظور اجرای طرح توسعه و تامین آب پایدار از طریق اعطای مجوز حفر یک حلقه چاه جدیدو رفع مشکل تلفن شهرک صنعتی تاکید کرد و گفت: با همکاری فرماندار شهرستان مقرر شد پیگیری‌هایی در سطح استان برای این موارد انجام دهیم.
 
او بیان کرد: در مجموع شهرک صنعتی خرامه از لحاظ زیرساختی وضعیت خوبی دارد و برخی طرح‌ها نظیر شبکه داخلی فاضلاب نیز در مراحل پایانی قرار دارد.
 
سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و فرماندار شهرستان در این برنامه از واحد در حال بهره برداری تولید قیر و واحدهای درحال ساخت و ساز سردخانه و تولید قفس پرندگان بازدید و بر رفع مشکلات این واحدها تاکید کردند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
429 کلیک ها  یکشنبه, 22 اسفند 1400 12:10
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا