تاکنون ۲۴۱۴ دستگاه رمز ارز غیر مجاز در فارس کشف شده است

تاکنون ۲۴۱۴ دستگاه رمز ارز غیر مجاز در فارس کشف شده است
   
تاکنون ۲۴۱۴ دستگاه رمز ارز غیر مجاز در فارس کشف شده است |||| ||||

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۴۱۴ دستگاه رمز ارز غیر مجاز توسط همکاران این شرکت با همکاری مراجع قضایی و انتظامی در نقاط مختلف استان کشف و ضبط شده است.

ابوذر الوار، شنبه با یادآوری اینکه کشف و جمع آوری این تعداد دستگاه استخراج رمز ارز در بازرسی از بیش از ۱۰۰ نقطه محل صورت گرفت افزود: با توجه به کشفیات سال گذشته و مقایسه آن با میزان کشفیات سال جاری، شاهد رشد چشم گیری در زمینه شناسایی مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز بوده ایم.

 
مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، با اشاره به اینکه تلاش برای شناسایی و کشف دستگاه‌های استخراج رمز ارز غیر مجاز در استان فارس با جدیت ادامه خواهد داشت، افزود: در بازرسی های اخیر از یکی از منازل در شهرستان لارستان تعداد ۱۲۵ دستگاه رمز ارز قاچاق، پیش از نصب و اتصال به شبکه توزیع برق استان، شناسایی و تحویل ضابطین قضایی گردید.
 
وی بر نقش مردم و گزارش های مردمی در کشف مراکز غیر قانونی استخراج رمز ارز در استان تاکید کرد و افزود: ارائه گزارش‌های مردمی از مراکز استخراج رمز ارز غیرمجاز علاوه بر کاهش مصرف برق، پاداش‌هایی را هم برای آنان در بردارد.
 
الوار گفت: شهروندان می توانند از طریق شماره ۱۱۳ستاد خبری وزارت اطلاعات، شماره ۱۱۴ستاد خبری اطلاعات سپاه، و یا ارسال پیامک به شماره های: ۳۰۰۰۲۹۰۱۵۷ و شماره فضای مجازی ۰۹۹۱۶۶۷۲۴۸۳ دفتر حراست شرکت توزیع نیروی برق استان فارس و برنامه برق من، استخراج کنندگان غیر قانونی رمز ارزها را معرفی کنند و از پاداش میلیونی تا سقف ۲۰ میلیون تومان، مطابق دستورالعمل وزارت نیرو بهره مند شوند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
451 کلیک ها  یکشنبه, 22 اسفند 1400 09:13
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا