افزایش وام خود اشتغالی فعالان حوزه فاوا

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس با اشاره به افزایش سقف تسهیلات وام خود اشتغالی به فعالان حوزه فاوا، از افزایش مبلغ وام به ازای هر نفر اشتغال از مبلغ 100 میلیون تومان به 200 میلیون تومان خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین حمید سلیمان پور سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس در ارتباط تصویری با بخش خبری صدا و سیمای مرکز فارس گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور توسعه و ارتقای خدمات حوزه فناوری اطلاعات، اعتباراتی از محل تبصره 18 ماده واحده قانون بودجه سال 1400 تحت عنوان بند «الف» در چارچوب قوانین و مقررات موجود و با هدف حمایت از پروژه ها، طرح های مولد اشتغال پایدار و توسعه خدمات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در قالب تسهیلات وام و با شرایط مناسب اعطا می کند.
وی افزود: متقاضیان برای ثبت نام و اطلاع از جزییات طرح می توانند به سامانه توان آفرین به نشانی tavanafarin.ito.gov.ir و قسمت بند «الف» مراجعه و نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند.
سلیمان پور ویژگی این تسهیلات را نرخ بهره پایین، بازپرداخت 36 ماهه و یکسال دوره تنفس بیان و در خصوص رویه بررسی درخواست های ثبت شده توسط متقاضیان در سامانه توان آفرین، اظهار کرد: درخواست های واصله در کمیته ای تخصصی با محوریت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس بررسی و در صورت تایید اولیه جهت تصویب نهایی به کمیته استانی بند «الف» تبصره 18 به ریاست معاون استاندار و دبیری اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان فارس ارجاع می شود.
وی همچنین خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل قبل، وام خود اشتغالی به ازای هر نفر اشتغال مبلغ 100 میلیون تومان قابل پرداخت بود که در دستورالعمل جدید به ازای هر نفر اشتغال به 200 میلیون تومان افزایش یافته است و سقف مبلغ این تسهیلات را دو میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
436 کلیک ها  سه شنبه, 10 اسفند 1400 12:51
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا